packard bell easynote MH35-U-60

Status
Niet open voor verdere reacties.

rockanje

Gebruiker
Lid geworden
28 feb 2007
Hoi allemaal,
Ik ben op zoek naar een laptop. Ik ga er vooral mee internetten. Niet gamen. Geen fotobewerking. Wel excel en word. Dvd'tjes kijken ook.
Nu heb ik er 1 gezien. Het gaat om de packard bell easynote MH35-U-60.
Als OS staat er vista op. Nu zegt de verkoper dat deze laptop met 2 gb intern geheugen niet zo goed is met Vista. Mijn budget laat niet echt een duurdere laptop toe. Kunnen jullie mij raad geven.
Het gaat om onderstaande laptop.

PACKARD BELL EasyNote MH35-U-060 15,4" notebook
15,4" breedbeeld notebook met Intel T2390 Dual Core processor, 2 GB werkgeheugen en 160 GB vaste schijf!
prijs: € 449.99

Laatst bewerkt:
Die verkoper verkoopt zever in pakskes.

Ik heb maandenlang met mijn oude laptop in vista gewerkt met maar 895 MB RAM! Pas maanden later heb ik 'm uitgebreid naar 1919 MB RAM.

Nooit problemen gehad.

Minimum vereiste voor vista = 512 MB (niet aan te raden)
Aanbevolen vereiste = 1 GB kan voldoende zijn afhankelijk van het gebruik.

2 GB = (afhankelijk van het gebruik) zeker ok;):thumb:

processor

Bedankt voor je antwoord :thumb: De verkoper had het er ook nog over dat dat ook grotendeels ook aan de processor ligt.
Is dat bij deze ook ok?
thanks

Als je van de kloksnelheid zelf tevreden bent kan je met een inteldualcore dus echt neits verkeerd doen hea...

In alle eerlijkheid: intel dual core's leveren een uitzonderlijke prestatie voor dual core's... Slechts 1 nadeel: de geheugencontroller zit slecht in elkaar, waardoor het soms programma's kan doen crashen. Ingewikkelde uitleg die ik je wil besparen ;)
Maar ik heb van dat crashen nog niet veel last gehad. Daar komt binnenkort trouwens ook verandering in bij de nehalemprocessors, die hebben pas een werking om van te dromen.
Maar zeker als je voldoende cachegeheugen hebt denk ik niet dat het een probleem is;)

bedankt

Ok, bedankt. Dan denk ik dat ik hem ga kopen. Ik las zoveel slechte verhalen over Packard Bell dat ik eigenlijk niet meer durfde.
groetjes

Ok, bedankt. Dan denk ik dat ik hem ga kopen. Ik las zoveel slechte verhalen over Packard Bell dat ik eigenlijk niet meer durfde.
groetjes

Je leest over elk merk wel eens slechte verhalen, daar kan je niet van op aan, overal kan iets mis mee gaan;)

hoe bevalt ie?

Beste Rockanje,

Ik ben ook van plan deze laptop te gaan kopen.
Ben erg benieuwd of jij hem al gekocht hebt en hoe ie bevalt?

groetjes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan