PACKARD BELL EasyNote MH36-U-174 15,4" notebook

Status
Niet open voor verdere reacties.

folkerth

Gebruiker
Lid geworden
1 mei 2006
Hallo,

Ik ben opzoek naar een laptop en heb dit gevonden. Mijn budget is ook ongeveer zo groot.

kan deze laptop het programma inventor draaien, en tegelijkertijd internet en msn?

Graag zou ik van u willen weten of deze laptop iets is.

bvd, Folkert

Laatst bewerkt:
Mag ik je adviseren om nooit een packet Bell te kopen die zijn zo slecht vandaar ook die prijs alleen misschien kun je vermelden wat je er mee wil doen dan kunnen wij een goede mooie laptop uitzoeken alleen je vind weinig laptops van deze prijs meestal zit je wel op onh €500

Mag ik je adviseren om nooit een packet Bell te kopen die zijn zo slecht vandaar ook die prijs alleen misschien kun je vermelden wat je er mee wil doen dan kunnen wij een goede mooie laptop uitzoeken alleen je vind weinig laptops van deze prijs meestal zit je wel op onh €500

Bedankt voor de snelle reactie.
Kun je onderbouwen waarom Packard Bell zo slecht is?

bvd Folkert

Laatst bewerkt:
Packard bell heeft een zeer korte levensduur heeft ook niet hele snelle prestaties en in de winkel zeggen ze ook allemaal geen packerd Bell hier krijg je namelijk ook heel snel problemen mee

Wat voor eisen heb je allemaal dan kunnen wij een laptop voor u zoeken

Mijn budget is €400-500,
besturingssysteem windows 7,
3 a 4 gig ramgeheugen,
harde schijf >120, iets meer is fijn,
het programma "autodesk inventor" moet goed kunnen draaien (<1000 delen), het liefst tegelijk met internet ed.
het draaien van zware games is niet nodig.

Ik heb geen haast dus misschien moet ik nog even wachten tot laptops met windows 7 goedkoper zijn.

bvd, Folkert

en wat is dat progamma precies heb je voorkeur voor beeldschermgrote hoe lang moet de laptop mee gaan

Het programma is een technisch 3d tekenprogramma voor het ontwerpen van producten, nodig voor mijn studie. Volgensmij vergt het programma aardig wat van je computer. Ik heb het niet alleen nodig, het is ook de gedachte "als de computer dit aan kan..." programmas als photoshop zouden dan ook moeten kunnen.

Beeldscherm stel ik niet echt hoge eisen aan, hoge resolutie is natuurlijk wel mooi meegenomen. Het zou wel fijn zijn als de laptop een beetje portable is, zodat ik hem mee kan nemen naar school.

Het is moeilijk om iets over de levensduur te zeggen. Ik denk een jaar of 3-4

bedankt voor de moeite
groet Folkert

Het programma is een technisch 3d tekenprogramma voor het ontwerpen van producten, nodig voor mijn studie. Volgensmij vergt het programma aardig wat van je computer. Ik heb het niet alleen nodig, het is ook de gedachte "als de computer dit aan kan..." programmas als photoshop zouden dan ook moeten kunnen.

Beeldscherm stel ik niet echt hoge eisen aan, hoge resolutie is natuurlijk wel mooi meegenomen. Het zou wel fijn zijn als de laptop een beetje portable is, zodat ik hem mee kan nemen naar school.

Het is moeilijk om iets over de levensduur te zeggen. Ik denk een jaar of 3-4

bedankt voor de moeite
groet Folkert

in principe zou je zelf een dell samen kunnen bouwen voor ong €500 dat is denk ik wel de beste oplossing of een acer alleen dat is ook niet het allebeste merk wat er bestaat maar als je een acer neemt zou ik deze nemen:http://www.wehkamp.nl/computers-telecom/laptop/laptop/acer-aspire-7715z-434g50mn-laptop/C09_I08_I41_731933/?cm_mmc_o=sbwlLwAybTCjC7wEwybwLCjC7wEwybwLCjC7wEwybwL deze kost €559 maar is dan wel een snelle en dus ook geschikt voor dat programma en de studie alleen als ik jou was zou ik een dell samenstellen als je een compacte laptop wil zou ik niet een 17inch doen! deze had trouwens maar wel 2 usb aansluitingen. ik zal nu nog een linkje van een dell laptop plaatsen: ik zou persoonlijk dus echt voor deze gaan deze is ook krachtig en heel goed als er iets mist kan u het nog toevoegen en deze heeft 4 usb http://www1.euro.dell.com/content/topics/segtopic.aspx/minicat/services_N0053503?c=nl&cs=nldhs1&l=nl&s=dhs ik zou deze nemen! dat zou ook een goede keus zijn :thumb: aan de rechterkant ziet u dan de laptop en bij garantie zou ik gewoon standaard garantie nemen er komt nog wel 30 euro verzendkosten overheen maar dan heeft u ook wat als u deze wil hebben dan zou ik even bellen en zeuren om korting bijv. gratis verzendkosten dan doen ze dat meestal ook nog wel bij dell!:D maar dan klikt u op kiezen en dan kan u een laptop samenstellen of als u hem zo wil houden klikt u op behoud het basispakket als u de speciaficts wil bezien moet u onder het plaatje van de laptop zien suc6:thumb: (dell heeft lange en snelle levensduur dus is niet zomaar traag en stuk)

Hoi,

Excuus dat ik een tijd niet heb gereageerd, ik heb tentamenweek, dus grote drukte. De laptop van Dell is zeer aantrekkelijk. Ik zal het nog even overwegen.

Bedankt voor alle moeite,
groet Folkert

Packard bell heeft een zeer korte levensduur heeft ook niet hele snelle prestaties en in de winkel zeggen ze ook allemaal geen packerd Bell hier krijg je namelijk ook heel snel problemen mee

Ik heb hier 5 Packard Bell computers draaien, nog nooit problemen mee gehad. En de oudste staat er toch al zo'n 6 jaar dus..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan