Packard Bell Easynote SB

Status
Niet open voor verdere reacties.

dekleinewitte

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2002
Mijn dochter heeft deze laptop en plots doet het beeld raar. het komt horizontaal dubbel op het scherm.
Ik heb via smart restore de laptop helemaal kunnen herstellen naar aankoopdatum maar het zelfde probleem.
Het zou de VGA zijn die stuk is. Wie kent deze laptop en weet of het een losse VGA heeft of on board?
Is er een mogelijkheid om te zien of deze een losse VGA heeft?
Op de aparaatbeheer zie ik het volgende: VGA Nvide GeForce 8400MB
Zou ik deze zelf kunnen vervangen? wie kan mij tips geven?
alvast bedankt

Je kan even kijken of het de videokaart is of het beeldscherm...
Kun je een extern beeldscherm aansluiten? En dan kijken of het probleem zich voordoet op het desbetreffende beeldscherm?

Ik heb een extern beeldscherm maar ik krijg dit niet klaar.
als ik de laptop opstart druk ik op de FN knop er enkele keren op F3 waar de afbeelding opstaat maar hij start telkens op met het beeldscherm van de laptop.
hoe of wat doe ik verkeerd,

Bij Windows 7, 8 (Vista weet ik zo niet uit mijn hoofd). Kun je op het bureaublad op CTRL en P tegelijk drukken. Hierdoor wordt het externe beeldscherm actief.

Mijn dochter heeft gisteren besloten om een nieuwe laptop te kopen. In deze winkel gaan ze de easynote bekijken en als deze te herstellen is gaat ze hem als 2de laptop gebruiken op haar werk.
ik laat weten wat ze er aan gevonden hebben en wat de eventuele herstelling heeft gekost.

In de winkel zeggen ze dat de laptop niet te maken is omdat de VGA chip vast gesoldeerd zit op het moederbord. wie denkt hier anders over of heeft hetzelfde probleem gehad en weet eventueel iemand die dit kan herstellen?
bedankt voor de info

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan