packard bell easynote scherm gaat op zwart

• Onderwerp starter Onderwerp starter johnP
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

johnP

Gebruiker
Lid geworden
19 okt 2006
Hallo,
Ik heb een probleem met mijn packard bell easynote TR87-BU-550-NL. Het scherm is helemaal zwart. Niet donker maar gewoon zwart. Bij het opstarten hoor ik wel dat de laptop iets doet. De harde schijf begint te draaien en de ventilator ook. Maar het scherm blijft zwart. Ik heb al het een en ander gelezen over problemen met laptops, en daarom verdenk ik zelf het schakelgedeelte dat het scherm uitschakeld bij dichtklappen. Alleen zit bij dit type geen schakelaartje bij de scharnieren (ik heb het scherm uitgekleed). Boven het toetsenbord zit wel een apparaatje (onder de kappen weggewerkt) wat lijkt op een fotocel met een vieraderig kabeltje. Als de laptop open gaat, komt er licht bij, en het scherm gaat aatn. Kan iemand mij vertellen of dat inderdaad te maken heeft met het uitschakelen van het scherm, wanneer de laptop wordt dichtgemaakt.

Ik denk dat je met die 'fotocel' doelt op de inverter van de backlight. Kan zo maar eens zijn dat die stuk is. Probeer eens met een felle lamp op het scherm te schijnen terwijl je de laptop opstart, kun je dan vaag wat op het scherm zien?

Hallo John. Krijg je nog andere meldingen piepjes lang of kort enz enz....

hallo,

Nee, Ik hoor geen vreemde piepjes of iets wat hij anders niet deed. Het lijkt net alsof hij normaal opstart, alleen dan zonder beeld.

Nee, ook met een felle lamp zie ik geen beeld. Maar als ik op internet een inverter van een laptop zie, dan zien die er heel anders uit.
Kan het niet zo zijn dat dit een ander type is. Dit is een packard bell easynote met een HD lcd scherm met led technologie. Die werken toch anders.

Bedankt vast voor het meedenken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan