packard bell imedia S1710 hoe verbeteren?

Status
Niet open voor verdere reacties.

shevchenko13

Gebruiker
Lid geworden
30 sep 2008
nou ik heb een packard bell imedia S1710 pc maar de videokaart valt me tegen met games maar ik weet niet hoe ik hem moet upgraden wat voor kaart etc ik nodig heb want heb geen verstand van videokaarten.

gegevens:

videokaart: NVIDIA GeForce 7050/NVIDIA nForce 620i
ram:4,00 GB RAM
Processor: Pentium(R) Dual-Core CPU E5200 @ 2.50GHz 2,50 GHz

op internet heb ik deze pc niet kunnen vinden voor meer gegevens sorry.

Ik heb op internet op de Packard bell web site gezocht naar het type S1710, maar kon dat niet vinden. Weet je zeker dat dat de juiste type aanduiding is?
Want wat ik voor je wilde opzoeken is het handboek waarin te vinden is welke uirbreidingssloten er op het moederbord zitten. Nu neem ik aan dat het een PCi-e slot heeft, want dat is de huidige standaard voor videokaarten. Verder neem ik aan dat de videokaart die je nu noemt er een is die er nu in zit? En is dat dan een aparte kaart, of zit die ingebakken in het moederbord? Dat zijn allemaal zaken die je in het handboek kunt lezen. En welk besturingssysteem is er op geinstalleerd? Windows XP, vista of 7? En hoe zwaar moet zo'n nieuwe videokaart zijn (voor gewoon wat word-gebruik, of voor zware games), want je hebt ze in alle soorten en maten. Kortom, veel vragen die eerste beantwoord moeten worden voordat er een antwoord gegeven kan worden.

Dan nog dit: om een nieuwe videokaart te installeren moet de kast open en als je dat doet vervalt de garantie! Ik raad dan ook aan te overwegen dit probleem aan de winkel voor te leggen waar de PC gekocht is en hen dat op te alten knappen i.v.m. de garantie.

Goedemorgen,

Hij bestaat wel maar er staat weing van op het net maar probeer eens met pc wizard te kijken welk moederbord er in zit en kijk even hoeveel watt je voeding is

Ja die site ken ik al best lang dat doe ik ook maar toch bij meeste vette spellen is de Graphic kaart een probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan