Packard Bell ingebouwde webcam wordt niet gevonden

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacemaster

Gebruiker
Lid geworden
15 jan 2002
Hoi,

Heb gisteren een gebruikte laptop gekocht van het Merk Packard Bell, type MX61 met ingebouwde webcam en microfoon.
Ik had er skype opgezet en kwam tot de conclusie dat het programma de webcam niet kan vinden. Zelf gekeken bij apparatenbeheer, daar staat ie ook nergens zover ik kan zien.
Er stond echter origineel Windows Vista als bestuurssysteem op, en nu windows 7.
Wat kan hier het probleem zijn? Heb ik misschien een aparte driver nodig voor windows 7?

Gr. Michel

60%: Zulke slechte cijfers zijn zeldzaam. Er zijn bijna geen notebooks die slechtere cijfers hebben gekregen
.
Bron: http://www.notebookcheck.nl/Packard-Bell-Easynote-MX61.11295.0.html
Ik ben bang dat er geen drivers voor Win7 zijn, bij de fabrikant verschijnt hij niet eens in het modellen-assortiment/zoekopties
Maar wil toch wel ff voor je verder kijken.
Edit: Kom niet verder dan model MX52 daar zou je het mee kunnen proberen op eigen risico.
http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download (Win7 wordt niet ondersteund) kies voor Notebook>EasyNote>mx52 en dan ligt het er nog maar aan welke camera je hebt er zijn er n.l. twee verschillende merken.

Laatst bewerkt:
Hier heb ik ook al gekeken. Zou ik het kunnen proberen zonder al teveel problemen te veroorzaken. Nu heb ik immers helemaal geen driver geinstalleerd zoals het uitziet.
Of heb ik dan kans dat ik het hele windows7 overhoop gooi?

mvg

Heb beide programma's geprobeerd te installeren, maar zegt gelijk na het begin v/d/ installatie dat het mislukt is.
Betekent dit dat ik als enigste remedie windows vista er weer op moet zetten, of heb ik nog een andere keus?

Heb de laptop vandaag maar heel snel terug gebracht omdat het toch alleen maar problemen geeft.
Bedankt Mik Zjegger voor jou snelle reactie!
:thumb:

Graag gedaan hoor, jammer dat ik in deze de slecht nieuwsbrenger ben.
Don't shoot the messenger.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan