packard bell laptop doet niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

mylinhlove

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 mrt 2014
hallo,

ik heb een packard bell dot se en de laatste tijd doet hij een beetje raar. gisteren tijdens school deed hij het nog en na school ging ik bij iemand op bezoek, deed de laptop aan en er kwam een rare piep eruit. na de piep deed ik de stekker in de stopcontact en ging hij aan, toen ik de stekker weer eruit trok viel hij opeens uit. ik probeerde hem aan te zetten maar het lukt niet.
hij kan alleen aan als de stekker erin zit en dat is dus het probleem. eergisteren heb ik adobe creative cloud gedownload omdat ik voor mijn vader iets moest openen wat alleen geopend kon worden voor adobe indesign. ik zag dat een groot programma is dus ik besloot hem na te openen (van de foto) weer te verwijderen. dat heb ik gedaan maar nu doet mijn laptop heel erg raar. heeft iemand tips? plzz

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Heb je vraag even verplaatst naar laptop of aankoop daarvan hoort hier even beter thuis

de accu zit goed in de laptop, ik zou niet weten wat er aan de hand zou zijn

eergisteren heb ik adobe creative cloud gedownload...
Legaal of ... anders heb je wellicht een Trojan die jouw laptop zit te verstieren....
Doe een scan (Malwarebytes) en zet eventueel een herstelpunt terug...

ik heb het legaal gedownload het was een proefversie van adobe. maar ik zag dat je daarvoor 2ram nodig had terwijl ik 1 ram heb dus ik besloot om eerst de foto vn mijn vader te openen op te slaan en daarna het programma te verwijderen. maar na het verwijderen stond er rechtsonder het balkje dat iets beschadigd was ?? :SSS

ik heb weleens de trojaanse paard gehad maar die ehad ik al verwijderd :S

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Ik heb de twee laatst berichten even samengevoegd zolang er niet geantwoord is kan je beter even voor bericht aanpassen kiezen

ik ben erachter gekomen dat het de accu is want hij laadt zo te zien niet op als ik de stekker erin doe. wat kan ik eraan doen? of moet ik een nieuwe laptop kopen :S

Hallo

Een nieuwe laptop kopen omdat slechts de batterij defekt is , vindt ik een beetje "overkill"

Een goedkope bron van onderdelen is e-bay.

Hier :

http://www.benl.ebay.be/itm/Battery...cessories_LaptopBatteries&hash=item2a2a7788df

Is een dergelijke batterij te koop.

Op de batterij zijn referentie/typenrs aanwezig .... controleer deze alvorens tot aankoop over te gaan ...

Indien je twijfelt , vraag desnoods meer info aan de verkoper.

Uiteraard kun je deze ook lokaal aankopen , maar zo goed als zeker zal dit (veel???) duurder uitvallen.

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan