packard bell laptop

Status
Niet open voor verdere reacties.

mama3boys2

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Hallo,-
Heb een packard bell easynote (mb68) limited edition. gekocht in 2008 garantie verlopen.
Het ding vertoonde allerlij kuren, 3 keer recovery dvd erin en alles leeg gegooid, weer alle windows updates erop en natuurlijk de service packs. Nog steeds kuren (niet willen opstarten, strepen en vreemde kleuren in beeld, niet vertonen van bios scherm enz enz)

Nu heb ik op advies van een hobby ict er de bios batterij opgespoort en die een half uur eruit gehad. Stroom er totaal af.
Daarna alles weer netjes erin gedaan, extra opgelet dat alle schroefjes draadjes en klepjes weer exact terug zitten zoals het hoorde, zelfs 3 keer gecontroleert.

nu doet het nog minder, aa/uit knop gaat aan (het lichtje ook) lichtje dat de stroom erop zit gaat aan dus pakt stroom, beeldscherm blijf zwart, laat helemaal niks zien.
Als ik direct de recovery dvd erin doe dan staal het apparaat uit zichzelf al binnen 1 seconde uit.
Opstarten zonder recovery en het duurt 3 minuten langer voordat het apparaat uit gaat.

Kan iemand mij helpen en is het ding nog van de dood te redden of moet ik maar gewoon het raam open zetten??

alvast bedankt voor de hulp
groetjes

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo

Ik denk dat het dan een eind over is met je notebook ook al is hij helemaal nog niet oud.
Als je zelf al denkt dat je van alles hebt geprobeerd, ik denk dat er toch wel iets met je beeldscherm is of moet je moederbord van je notebook.
Wat je misschien kan overwegen is kijken of er in de buurt een bedrijf zit die notebooks repareert wat je kan vragen eventueel of ze allen kijken wat er eventueel kapot is en kan je zelf overwegen om hem te laten maken natuurlijk.
Maar zelf denk ik dat het een eind over is met je notebook, Als je nieuwe koopt neem dan geen Packerd Bell meer ;) neem iets degelijkers bijvoorbeeld HP, Acer, Toshiba, Asus bijv.

Succes

Hallo

Ik denk dat het dan een eind over is met je notebook ook al is hij helemaal nog niet oud.
Als je zelf al denkt dat je van alles hebt geprobeerd, ik denk dat er toch wel iets met je beeldscherm is of moet je moederbord van je notebook.
Wat je misschien kan overwegen is kijken of er in de buurt een bedrijf zit die notebooks repareert wat je kan vragen eventueel of ze allen kijken wat er eventueel kapot is en kan je zelf overwegen om hem te laten maken natuurlijk.
Maar zelf denk ik dat het een eind over is met je notebook, Als je nieuwe koopt neem dan geen Packerd Bell meer ;) neem iets degelijkers bijvoorbeeld HP, Acer, Toshiba, Asus bijv.

Succes

Hoe kom je erbij en hoe kun je nu Acer en HP adviseren, juist de twee merken laptops die het vaakst kapot gaan....

@TS: zou heel goed een warmte probleem kunnen zijn, dus fans en ventilatieopeningen die vol stof zitten.
En, hoe heb je die bios batterij verwijderd?

Laatst bewerkt:
Ben ik het dus helemaal niet mee eens, wij zijn hoofdleveranciers van Acer, HP, Toshiba, ik zou zelf natuurlijk voor een Toshiba gaan of een Asus een Packerd Bell is ten eerste al een zwakke notebook zeker easynote series. Maar kijk ook even verder dan allen het merk he, ik snap je wel maar kijk ook naar de garanties hoe iets word afgehandeld en dat is bij bijv. Packerd Bell wel beetje anders dan bij de andere notebooks merken.

Ben ik het dus helemaal niet mee eens, wij zijn hoofdleveranciers van Acer, HP, Toshiba, ik zou zelf natuurlijk voor een Toshiba gaan of een Asus een Packerd Bell is ten eerste al een zwakke notebook zeker easynote series. Maar kijk ook even verder dan allen het merk he, ik snap je wel maar kijk ook naar de garanties hoe iets word afgehandeld en dat is bij bijv. Packerd Bell wel beetje anders dan bij de andere notebooks merken.

Misschien kun je hier iets van leren dan:
http://tweakers.net/nieuws/63815/hp-laptops-gaan-vaker-stuk-dan-die-van-asus-en-toshiba.html

Nee hoef ik niets van te leren, denk je dat ik dat Artikel niet gelezen hebt! Heb je wel eens een notebook open geschroefd? Dan moet jij eens naar de onderdelen kijken die er in zitten en ga dan maar eens zoeken moet je eens kijken hoeveel verschillende dat zijn en van wat voor fabrikanten het allemaal is niet allen van een HP of een Acer er zit zoveel verschil in Notebooks en series die wel goed zijn of niet goed zijn.

Nee hoef ik niets van te leren, denk je dat ik dat Artikel niet gelezen hebt! Heb je wel eens een notebook open geschroefd? Dan moet jij eens naar de onderdelen kijken die er in zitten en ga dan maar eens zoeken moet je eens kijken hoeveel verschillende dat zijn en van wat voor fabrikanten het allemaal is niet allen van een HP of een Acer er zit zoveel verschil in Notebooks en series die wel goed zijn of niet goed zijn.

Doe de hele dag niets anders dan laptops en pc's repareren...

Das mooi kunnen we elkaar een hand geven ik doe ook niks anders dan zulke werkzaamheden. Misschien zegt IT4sale je iets?

Verder niet zo belangrijk of ik It4sale ken....

Daar staat trouwens wel een mooie zin op die site:

Louise Braat verkoopt printers en haar onderdelen
.:p

Dan heb je dat helemaal goed gelezen ;) dat doen wij namelijk ook allemaal er nog bij.
Misschien zou je iets verder moet kijken.

Ach kunnen hier lang en breed over blijven praten denk dat er dan geen einde aan komt denk je ook niet ;)

ja leuke hulp (NIET)

hallo mutsen
leuke discussie tussen jullie maar waar is nu de hulp
dit help geen k**
groetjes

Weer een leuke welles / nietes discussie :rolleyes:

Tevens is het openingsbericht weg (wat niet de bedoeling is van een forum) dus topic closed.

Eerste bericht weer terug geplaatst en de sleutel van het slotje gevonden.
slotje.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan