packard bell liberty tab nederlands instellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter baws
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

baws

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
9 apr 2010
Hall ik heb een Packard bell liberty tab, bij instellingen man ik de taal Allen in Engels end german wijzigen.
Ik will echter nederlands
Er zit android 3.2..1 op
Wie man mij Helpen:-) ik kan OK niets vinden op de Packard bell site, end er at geen cd-r bij

Mvg

Helaas dit is allen een uitlg voor als je Nederlands zou kunnen kiezen, maar dit gaat niet.
Ndelands staat er niet bij

Hallo baw s. Het is toch normaal dat je de taalinstellingen moet kunnen veranderen. Heb je deze gekocht in een Nederlandse shop.
Dan zit er nog garantie op. Dan zou ik terug gaan naar de winkel en het voorleggen.

Taal en instellingen Stel de beschikbare talen in. Wanneer u meer dan één taal geselecteerd hebt, tikt u op de wereldbol in de tekstvoorspellingsbalk om door de talen te lopen. Tik op de wereldbol en houd die ingedrukt om een lijst geselecteerde talen te zien. blz 11-21-22.

Had je dit niet eerst moeten doen. blz 11. Voor het eerst inschakelen Om uw tablet in te schakelen drukt u op de aan/uit-knop en houdt die twee seconden ingedrukt. Dan zullen u enkele vragen worden gesteld voordat u uw tablet kunt gebruiken. Om te beginnen, tikt u op de taal die u wilt selecteren, daarna tikt u op Start. Volg de rest van de instructies zodra ze op het scherm verschijnen.

Het moet toch allemaal kunnen met zo'n modern ding. Mooi apparaat trouwens. ;) Groet manamana

http://www.packardbell.nl/pb/nl/NL/content/download

hallo,

ik kon bij de eerste opstart alleen german kiezen er waren neit meer opties.
na dat ik dit gekozen had kwam engels erbij door een update.
ik heb hem bij t-mobile gekocht.
Taal en instellingen Stel de beschikbare talen in. Wanneer u meer dan één taal geselecteerd hebt, tikt u op de wereldbol in de tekstvoorspellingsbalk om door de talen te lopen. Tik op de wereldbol en houd die ingedrukt om een lijst geselecteerde talen te zien. blz 11-21-22.
het gaat niet om de tekstinvoer, het gaat echt om de menu's etc nu staat er bijvoorbeeld settings dit moet instellingen worden. de tijd wordt bijvoorboold ook wergegeven als friday.

Nee die links is helaas alleen om swipe in hetnederlands te installeren.

Hallo,
ja die had ik ook aangemaakt.
ik dacht misschien is er voor android 3.2.1 over het algemeen een zelfde manier

Hallo,
ja die had ik ook aangemaakt.
ik dacht misschien is er voor android 3.2.1 over het algemeen een zelfde manier

Jammer dat je geen cd tje erbij hebt. Ik heb die hele packard bell site afgelopen en elders nog gezocht naar een of andere PDF document help en zo, maar zonder resultaat.:evil:

vreemd ik heb zelf ook de liberty tab en bij mij kon ik wel gewoon nederlands kiezen.
ik heb hem gekocht bij mediamarkt misschien heeft t-mobile je een niet nederlandse versie gegeven die dingen kunnen weleens voorkomen.

kun je jouw firmware dan sturen dat ik die erop zet.

mvg

vreemd ik heb zelf ook de liberty tab en bij mij kon ik wel gewoon nederlands kiezen.
ik heb hem gekocht bij mediamarkt misschien heeft t-mobile je een niet nederlandse versie gegeven die dingen kunnen weleens voorkomen.

Dat is inderdaad een goede gedachte. Niet Nederlands.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan