packard bell moet eraf

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcelhorjus

Gebruiker
Lid geworden
4 sep 2004
heb een moederbord van gigabyte. de GA-6WMM7.
mijn vraag is nu, hoe krijg ik packard bell uit de bios en van het mobo.
iedereen weet dat zolang packard bell erop zit je er eigenlijk niks meer mee kunt.
wie helpt mij

Wat wil je precies uit het bios halen dan? Packard Bell koopt zijn moederborden ook gewoon in bij Gigabyte hoor. Mischien dat je een bios update kunt doen.

Bedoel je het bioslogo en het opstartscherm van windows? daar zijn eenvoudige Tweakprogramma's voor te downloaden, kijk maar eens op www.download.com en zoek op tweak xp

Verder kun je natuurlijk een schone windowsinstallatie uitvoeren.

En inderdaad, het mobo van een PB kan ook in een Compaq pc zitten of in de eerste de beste kloon.

Zie niet in wat een windowsherinstallatie hieraan kan veranderen:confused: Enkel biosupdate kan helpen.

Geplaatst door skelle
Zie niet in wat een windowsherinstallatie hieraan kan veranderen:confused: Enkel biosupdate kan helpen.

Niks biosupdate, gewoon met een tweak programma je bioslogo, bootlogo en windowslogo aanpassen. En wat de schone installatie betreft, HP en Compaq gooien zoveel patch en extra programma's in hun pc's dat het de prestaties van de machine ver naar beneden haalt. mijn Presario bv scoorde in de benchmarks beter met een schone installatie dan na gebruik van de recovercd t.b.v een schone installatie. Maar goed, voor ieder wat wils.:D

zal wel zien hoe het gaat, de pc is er niet, alleen een kaal mobo waar ik wat mee wil doen, ga hem eerst tweaken en als dat niet wil dan flashen....
bedankt voor de hulp

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan