packard bell ms 2274

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nvhtt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 apr 2015
Berichten
1
Laptop start niet meer op
Sinds enkele weken moest ik al steeds meer op de aan en uit knop drukken om de laptop in te schakelen . Eerst startte hij na 2 of 3 keren drukken nog op , later na 8 of meer keren maar nu start hij helemaal niet meer op . Aan en uit schakelaar heb ik met multimeter doorgemeten en deze verbind door . Zonder accu de laptop ook opgestart lukte ook niet voedingslampje geeft aan dat voeding aanwezig is . Voeding gemeten 28v maar is dan onbelast dus dit kan wel denk ik . Heeft er iemand nog een tip .
Groetjes Theo
 
Hallo

Zo goed als alle laptop's hebben een gestabiliseerde voeding nodig van 19V.

Zo ook uw laptop.

http://www.benl.ebay.be/itm/For-Pac...t=LH_DefaultDomain_3&var=&hash=item2a3af0d5e5

Mits jij echter 28V meet op de uitgang van de voeding , dien je daar de hoofoorzaak te zoeken van het sneuvelen van deze laptop.

Belast of onbelast ... dit is normaal gezien een gestabiliseerde voeding met een stabiele uitgangsspanning van 19V.

Deze voeding is dus zeker defekt ... normaal gezien had deze in veiligheid moeten komen , wat om onbekende reden niet is gebeurt ...

" Heeft er iemand nog een tip ."

Geef u niet veel hoop ... , maar controleer eventueel aanwezige zekeringen in het voedingscircuit van de laptop ... tevens de vermogen voedingselektronika van de laptop controleren (zo goed als zeker zullen dit mosfet's zijn)

Peter
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan