packard bell muis

Status
Niet open voor verdere reacties.

onetimmysimons

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
23 feb 2007
Berichten
2
Ik heb dinsdag een desktop gekocht van Packard Bell in de makro in Gent, en daar zat een setje bij met muis en toetsenbord (van packard bell, op eenzelfde usb ontvanger ). Nu ging alles goed tot opeens de muis niet meer werkte. Ik heb alles geprobeert, heropstarten,andere batterijen, connecten enzovoort. hij doet het gwn niet. Mijn toetstenbord doet het wel, maar de muis lijkt gwn geen verbinding te kunnen maken met de muis.
IK heb gebeld naar de hulpdienst van de Makro, daar zeiden ze dat ik moest bellen naar de hulplijn van packard bell, maar daar krijg ikgwn constant een muziekje te horen, hoelang ik ook bel :confused:

help mij, iemand een idee wat het probleem is en hoe je het oplost?
Volgens mij is diemuis gwn kapot, maar hij is nog maar 4 dagen oud :mad:


thanks,

onetimmysimons
 
als die muis kapot is dan kun je toch terug gaan naar de winkel waar je hem gekocht hebt en je verhaal leggen
 
Makro daar zal je niet snel geholpen worden om om te ruilen.
Maar zit er niet een aan en uit knop aan de onderzijde van de muis.
 
Makro daar zal je niet snel geholpen worden om om te ruilen.
Maar zit er niet een aan en uit knop aan de onderzijde van de muis.


ja er zit een aan en uit knop aan, maar hij staat op aan hoor :D

Ik heb ondertussen een mail gestuurd naar packard bell en ij is in behandeling genomen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan