Packard Bell of Dell Laptop?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Catetje

Gebruiker
Lid geworden
12 mrt 2005
Mijn zoon van 14 jaar heeft 500 euro gespaard en wil een Packard Bell Easy Note 20MX52-F-023 of Dell Vostro 1000 kopen. Hij wil de Vostro met 2048 mb geheugen. Beide zijn rond de 500 euro.
Hij wil het gebruiken voor school werk, muziek downloaden (niet heel veel) en wat spelletjes zoals GTA er op spelen.
Het hoeft niet lang op batterij te werken. Wel (draadloos) internet.

Kan iemand zeggen of hij hier goed aan doet? Het is natuurlijk geen Acer maar is het wel voldoende en geen miskoop?

http://www1.euro.dell.com/content/products/features.aspx/4x_vostro_1000?c=nl&cs=nlbsdt1&l=nl&s=bsd

http://www.modern.nl/winkel/productinfo/?Assortiment=92&ProdId=000000000000065202&ProdId2=Notebook%20|PACKARD%20BELL%20|EASYNOTE%20MX52-F-023
Bedankt.

laptops zijn niet echt voor er op te gamen.
gta zal wel draaien maar gtasa kan problemen geven.
tenzij je een laptop neem met een eigen video geheugen niet shared van het ram geheugen
verders zien ze er degelijk genoeg uit.

Een laptop geeft hem gewoon wat meer mobiliteit, het hoeft niet echt perse een laptop te zijn. Maar als het kan voor zijn "spel"behoeften vindt hij dat gewoon leuker.
Stel dat hij later een videokaart wil inbouwen of vervangen, is dat nog mogelijk, en zo ja ook betaalbaar?

het kan wel, maar het is al snel meer dan 100 eruo.
als hij niet perse een laptop hoeft kan hij een gewone pc nemen, dan heb je veel meer voor 500 euro.

Heb je een advies waar te kijken en wat hij dan nodig heeft?

Als ik tussen die laptops zou moeten kiezen zou ik gaan voor de Dell met 2048mb, maar eigenlijk het meest omdat ik Packerd Bell niet zo'n leuk merk vind.

Voor een pc kan je kijken op Alternate.nl, bijvoorbeeld bij deze pc's of er zelf een in elkaar zetten.

als je er zelf 1 in elkaar wilt zetten wil ik je erbij wel helpen.

Wij zaten net naar die site van Jelly te kijken.
Maar heb inderdaad veel te weinig verstand van de zaken. We komen al veel duurder uit dan 500.
Hulp is welkom!
Kan het wel voor onder de 500 euro is wel de eerste vraag?

ja dat kan zeker, maar als je zelf een pc samenstelt zit er meestal geen windows bij, dat moet je zelf hebben (of kopen).
meestal ook geen muis en toetsenbord enz.

Laatst bewerkt:
Ondanks of dankzij jullie feedback, gaat mijn zoon nu toch voor de laptop.
De tijd zal leren of het een juiste beslissing is.

In ieder geval bedankt voor jullie opmerkingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan