Packard Bell OneTwo M U7641 crasht bij USB gebruik en geeft rare strepen in beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

stevehelp

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 jan 2013
Goedendag, ik kon er online niets over vinden maar mijn Packard Bell OneTwo M U7641 crasht bij USB gebruik en geeft rare strepen in beeld.

zie foto http://i49.tinypic.com/2lcxjld.jpg

Ik dacht aan oververhitting van de cpu, maar ook wanneer hij normale temperaturen laat zien gebeurt het. Achterpaneel al los gehad (misschien betere koeling) maar geen verschil.

6 verschillende officiele tune up achtige software / hardware checks gedaan. alles is OK volgens de programma's!

Echter..... de klacht blijft. Computer is zo niet werkbaar bij de minste USB belasting schiet hij in de getoonde stand.

Heeft iemand hier meer info over?

BVD!

Gebeurt het ook als je een USB-stick inplugt voor het opstarten, en dan je PC opstart?

Ja helaas is het zodra de USB belast gaat worden bij data transfer / print opdracht / alles wat aan een USB hangt dan is het 'pats'hangend scherm met de getoonde strepen op de foto.

Ik heb nu de gehele achterplaat eraf geschroefd, maar kan niet eens onderkennen wat nu welk onderdeel is! Lastig zo'n monitor PC. geef mij maar een desktop :-)

Wat ik wil proberen is er een 'betere' grafische kaart in te zetten - maar GEEN IDEE waar die aangesloten zou kunnen worden!

Bij de reviews was dat het enige wat ik als klacht oplossing online kon vinden - verder weinig info / kennis te vinden dus iedereen die info heeft : happy to hear it!

Mvg.

(ter info -> alle drivers zijn al ge-update bij de fabrikanten websites en alle hulpsoftware geeft aan dat alles OK is op het driver / hardware vlak...)

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan