Packard Bell oneTwo M3700

Status
Niet open voor verdere reacties.

SweetLady

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2006
Hallo Allemaal,

Ik weet niet of ik hier wel de goeie vraag heb geplaatst, maar ik heb een probleem met mijn Packard Bell oneTwo M3700.
Ik heb hem terug willen zetten naar fabriek instellingen, omdat ik hem weer schoon wou hebben, dat kan ik via mij cd doen die ik zelf moest branden
(1 jaar geleden) via mijn pc en die cd van 1 jaar geleden heb ik dus ingedaan om hem te herstellen, maar het duurde te lang en heb ik de cd eruit gehaald :eek::eek::eek: (Heel dom:() ,want nu is waarschijnlijk de cd gecrasht en nu kan ik hem niet meer naar fabriek instellingen brengen:shocked: want ik heb hem later weer opgestart en hetzelfde gedaan en alles deed die en dan staat er dat ik uit een taal kan kiezen.
Ik kies de taal nederlands en dan staat er of het de juiste selectie is en dan begint die, maar dan staat er: wil je hem herstellen of naar volledige fabriek instellingen etc, maar nu kan ik daar niet meer opdrukken alleen op afsluiten en dan start de pc weer opnieuw op en dan moet ik F12 drukken en begint het weer opnieuw. pffffffffff :( Wie kan mij helpen?? :(:(:(

Ps: het ligt niet aan mijn cd/dvd speler want ik probeerde Windows 7 en Windows Vista erop te zetten via een andere cd van een heel ander merk
en die cd's wou die wel draaien maar was even een test om te kijken of het aan mijn cd/dvd speler lag, maar daar lag het dus niet aan

in ieder geval bedankt:d

Laatst bewerkt:
Ja, het afbreken van een brandsessie betekent schijf weggooien en opnieuw beginnen.
Neem die win 7 schijf van die andere computer of een originele en installeer van die schijf uit.
Het enige probleem kan de driver selectie worden, maar dat hoeft niet.
Je kunt na installatie naar de site van de fabrikant gaan en ze daar downloaden.
Dit kun je ook van te voren en ze op een cd zetten.
Tijdens of direct na de installatie moet je da naar die cd verwijzen om daar de nieuwste drivers op te halen of te installeren.
Ik hoop dat je hiermee geholpen bent.

Laatst bewerkt:
Hallo Kostenzer,

Ik heb net een originele cd Windows 7 home premium erin gedaan en hij geeft een foutmelding en ook bij alle andere originele Windows cd's
en daarna heb ik ook een originele Linux cd erin gedaan, maar geen van allen doen het, ze geven allemaal een foutmelding? en hij vraagt om de Packard Bell cd die ik toen heb gebrand als recovery cd's in 3 delen toen die het nog deed, kon ik die gebruiken als mijn pc het niet meer goed zou doen.
Maar die heb ik dus nu laten crashen door hem eruit te halen, terwijl die nog aan het draaien was:( :( en nu weet ik niet meer wat ik nu moet doen? en ik kan geen Packard Bell cd branden via de site of op internet en hij is ook niet meegeleverd in de doos toen ik hem kreeg. en hij start wel normaal op maar dan moet ik F1 indrukken om verder te gaan maar er ontbreekt wat en dat is die installatie van de nieuwe fabriek instellingen van Packard Bell.

Laatst bewerkt:
Je verhaal wordt voor mij onduidelijker.

Laat ik het even herhalen en geef antwoorden op de vragen.
1 Je hebt TOEN 3 cd's gebrand toen hij het nog deed.
Heb je die cd er TOEN uitgehaald toen je aan het branden was?
Of nu toen het herstel te lang duurde?

2 je krijgt foutmeldingen bij alle os bootcd's
Welke foutmeldingen zijn dat?

3 deze vragen stuur je die van de betreffende laptop?
Zal wel niet.

4 hoe belangrijk zijn de data die je nog op die schijf hebt staan?

laat maar horen.

Mijn verhaal is duidelijk GRRR, :p 1 jaar geleden heb ik 3 recovery cd's gemaakt in 3 delen bedoel 3 cd's (omdat het niet op 1 cd paste) voor als mijn pc een keer crasht of wat en ook zodat ik altijd mijn computer kan herstellen. omdat er geen recovery cd erbij zat toen ik hem voor de eerste kocht, moest ik er zelf een maken dat vraagt je computer als je hem voor de eerste keer opstart en mijn computer heeft altijd goed gewerkt. tot 1 week geleden wou ik hem schoon hebben virussen eraf etc etc en wou ik hem helemaal naar nieuw brengen, ik heb hem dus de recovery cd's erin gedaan en het duurde te lang heb ik hem eruit gehaald en dat had ik nooit moeten doen nu kan ik er niks meer mee of ik moet zo zelfde Packard Bell computer vinden waarvan ik een recovery cd kan branden en dan in mijn computer kan doen, en die andere cd's (Windows cd's) die werken gewoon niet op mijn Packard Bell hij geeft een melding dat het een verkeerde cd is en ik wil gewoon weer op mijn computer kunnen werken maar dat kan niet omdat ik geen recovery cd heb en over de vragen :cool:

de eerste vraag geef ik antwoord op: nee die recovery cd's had ik allang gemaakt :D

tweede vraag: een foutmelding dat het de verkeerde cd is dat die hem niet ondersteund:(

derde vraag: die vraag van jou snap ik niet:confused:

vierde vraag: niet belangerijk want ik heb gelukkig vanalles een backup gemaakt:cool: en ik heb nog genoeg computers en laptops etc
en ik heb 8 jaar ermee gedaan dus

maar wat ik moet hebben een zelfde recovery cd of eentje die wordt ondersteund door Packard Bell ergens op internet zoeken

en anders is het over en uit :(:(:(

btw hij draait op windows 7 echt vaag die packard bellllllllllllllll:shocked: pfffff

Laatst bewerkt:
eerst maar de derde vraag.
Als je deze conversatie voert met je probleem laptop, dat werkt hij wel nog. Dat was de achterliggende reden.

Verder foute redenering: Als je die goed gebrande recovery cd's er te vroeg uit haalt, daarmee vernaggel je die cd's niet. Hooguit de installatie. Dat vernaggelen gebeurt alleen als je aan het branden bent. In zoverre zijn de cd's dus nog in orde.

Maar omdat je problemen hebt met eigenlijk alle cd's denk ik dat er wat mis is met je cd-rom.
Die zou je schoon kunnen maken. Aangezien je niets te verliezen hebt kun je met een wattenstaafje met wat spiritus er aan, zachtjes over de lens wrijven. (lade open)
Daarna wederom zachtjes met de andere kant van het staafje zachtjes de boel droog wrijven.

Vervolgens weer wat boot schijfjes uitproberen om te kijken of je verder komt.
Lukt dat dan kun je de recovery zaak proberen.
Lukt dat niet, dan zou je een tweedehands drive op de kop kunnen proberen te tikken bij bv marktplaats. Maar het is de vraag of het je dat waard is.

Ik mag hopen dat het nu allemaal duidelijk is.
succes er mee.

Ik baal gewoon terwijl ik altijd weet wat ik doe heb ik nou iets stoms gedaan en hij heeft gewoon de installatie eruit gegooid denk ik:confused:
want hij pakt hem niet moet ik anders wat foto's maken? dat je kan zien wat ik bedoel??? :)

Laatst bewerkt:
Dan doe ik dat zo even maar het gaat lang duren omdat die nu traag is als de cd erin zit dus ik stuur het zo of vanacht en dan stuur het later hier:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan