Packard Bell [PC] probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

abdelhak

Gebruiker
Lid geworden
4 dec 2006
Berichten
20
Hallo allemaal,

ik heb een tijdje terug een Packard bell pc gekocht alleen nu zit ik met een vreemde probleem. Mijn oom die heeft ook een packardbell en hij heeft een disket gekregen om de pc te formateren. (Dit werkt perfect).

Nu is mijn pc kapot en ik heb geen disketruimte, als ik me pc opstart dan gaat hij van zelf weer uit en aan, heel vreemd allemaal..

nu is mijn vraag, kan iemand me helpen met dit probleem?
formateren? windows opnieuw instaleren? hoe kom ik aan een cd? ik heb wel een disket van packardbell zelf maar geen disk ruimte?

dank u wel!
 
Normaal gesproken doet PB bij alle systemen een CD rom voor recovery. Die CD stop je in de speler en je drukt tijdens het opstarten op F8... dan krijg je de keuze opstarten van CD ROM > OK en de boel wordt opnieuw geinstalleerd...

Maar PC kapot.... wat doet dat ding dan niet? Helemaal niets meer? Dan gaat een CD ook niet helpen... Heb je al geprobeerd om, door bij het opstarten op F8 te drukken, het systeem in "veilige modus" op te starten?, misschien kun je de boel op die manier nog herstellen..... Als je windows opnieuw installeert en eerst formateert ben je alles kwijt wat er op dat ding stond.... dus ook alle moederboard drivers... en daar heb je ook die CD van PB voor nodig... tenzij je ze één voor één van internet wilt downloaden.....
 
Laatst bewerkt:
Normaal gesproken doet PB bij alle systemen een CD rom voor recovery. Die CD stop je in de speler en je drukt tijdens het opstarten op F8... dan krijg je de keuze opstarten van CD ROM > OK en de boel wordt opnieuw geinstalleerd...

Maar PC kapot.... wat doet dat ding dan niet? Helemaal niets meer? Dan gaat een CD ook niet helpen... het beeld slecht? dan is het misschien genoeg om alleen even een nieuwe driver te installeren.... Als je windows opnieuw installeerd en eerst formateerd ben je alles kwijt wat er op dat ding stond.... dus ook alle moederboard drivers... en daar heb je ook die CD van PB voor nodig... tenzij je ze één voor één van internet wilt downloaden.....


hij gaat aan, en dan krijg ik een foutmelding, klik daar op oké.. dan start ie weer opnieuw op
 
Lukt opstarten in veilige modus [F8, zie boven] ook niet?
Wat is de tekst van die foutmelding?
 
Bij opstarten gelijk F11 rammelen. Kom je in een recovery menu waar je de pc terug kan zetten naar fabrieksinstellingen.

Tip : Lees de gebruikershandleiding eens. ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan