Packard Bell R6512?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Zwelg

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 mrt 2005
Ben al een tijdje op zoek naar een geschikte laptop. Hoofdreden om er een aan te schaffen is dat ik er een nodig heb voor mijn nieuwe opleiding. Nou kwam ik dus de volgende aanbieding tegen op deze site

Ik heb alleen vrij weinig technische kennis van computers en laptops. Via Google en dit Helpmij kon ik niets vinden over deze laptop. Iemand enig idee of dit een goede aanschaf is? Zoals gezegd heb ik 'em nodig voor school (Word, Excel etc) maar ook om foto's te bewerken (dus aardig wat RAM geheugen nodig) en ik wil er op kunnen internetten.

Ik zou het doen... hij heeft genoeg geheugen, Word zit erop, dus...

Groet, Joren 007

Hmm, Kben niet zo'n fan van Pekkertje Bell. Heb er slechte ervaringen mee, incl een aantal familieleden waar ik het ook niet zo denderd zie werken als het gaat om PC's.

Ik zou een pekkertje dus vermijden, en voor die prijs kan je al heel wat andere laptoppie kopen.

Maar tis wel erg verleidelijk moet ik zeggen. Koop het alleen niet te snel. Kijk rustig rond.

Tja voor het geld vind je denk ik niet snel iets wat zo goed is kwa werkgeheugen etc.etc.

laptop aanschaffen

Hoi Zwelg,
Ook ik ben een zoeker naar een leuke laptop maar een packard bell zal ik nooit aanschaffen. Bij 2 vrienden gezien wat er allemaal mis kan gaan en niet 1 mankement maar meerdere. Ze hebben alletwee deze packard bell eruit gegooid en zijn overgestapt naar Dell. Ik denk dat ik daar ook eens ga rondneuzen.
Succes ermee!:thumb:
Pintopie

Hallo

Volgens mij kun je een "portable" met dezelfde eigenschappen beter aanschaffen via de "aldi" of dergelijke .....

Garantieperiode = 3 jaar ...... geen discussie ....

H.p. , p.b. , compaq , i.b.m. , etc.... wijken meestal af v/d standaard hardware , waardoor een eventuele herstelling , een arm en een been kosten , buiten de garantieperiode om ....

Meestal worden dergelijke "merk p.c.'s " geleverd met zeeeer onduidelijk gedocumenteerde "restore" mogelijkheden.....

Peter

huh, bij mij werkt de site niet:confused: hij wil iets downloaden(firefox)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan