Packard bell Tm85 Heet

Status
Niet open voor verdere reacties.

maffia741

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2010
Hallo heb een packard bell i5 voor op school ik doe ict.

Maar ik zie laatste dagen dat die 60-67 graden word

Dit is trouwens zonder gaming

Is dat normaal?

Of dat normaal is kan ik niet beoordelen (is een kwestie van Packard Bell bellen en het navragen).

Wat (bijv.) kan zijn is dat er veel stof in de laptop gekropen is, waardoor de warmte niet (goed) meer wegkan (gedeeltelijk geblokkeerde ventilator-uitgang, stof in/rondom de ventilatoren of componenten etc.)

Tijs.

lijkt mij logies dat dat niet normaal is
een I5 hoort dit soort tempraturen in idle niet te hebben
eerder 40/50 C en load 50/60 C

Of dat normaal is kan ik niet beoordelen (is een kwestie van Packard Bell bellen en het navragen).

Wat (bijv.) kan zijn is dat er veel stof in de laptop gekropen is, waardoor de warmte niet (goed) meer wegkan (gedeeltelijk geblokkeerde ventilator-uitgang, stof in/rondom de ventilatoren of componenten etc.)

Tijs.

Dit is onmogenlijk de laptop is 4 weken oud en heeft alleen op school gedraait ( Op een schoon burea )

Zou een coolermatje werken?

Geen idee of een coolermatje werkt. Zowiezo is dat een lapmiddel: De laptop moet het ook goed kunnen doen zonder.

Ik ben het met firest0rm eens dat de temperatuurwaarden die je noemde mij nogal hoog voorkomen. Ik zou bellen met packard bell (of je leverancier) om uit te zoeken wat 'normaal' zou moeten zijn. Kom je daarboven, dan garantie claimen.

Tijs.

Heb het probleem gevonden het was de videokaart driver die niet correct was geinstaleert.

Dus ik denk wat normaal me videokaart regelt me processor moest doen daarom werd die zo heet.

Want ik herinstaleerde hem voledig en deed drivers 1 voor 1 via packard bell website en hij word nu niet heter dan 50 graden met gewoon normaal werken top dus!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan