packard bell traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

pionok

Gebruiker
Lid geworden
5 mrt 2004
hallo allemaal,
Mijn schoonouders hebben een packard bell pc. de zogenaamd imedia vl. Ze doen er echt geen gekke dingen mee, beetje internetten en word en een klein spelletje zoals patience is alles wat ze doen.
Maar nu heb ik de pc helemaal opnieuw geinstalleerd format c: maar ik krijg hem gewoon niet snel. Hij was altijd al traag. Ik heb het dan vooral over bewerkingen uitvoeren. opstarten en afsluiten.
Ik heb al veel programma's afgesloten zodat deze niet mee opstarten. ook bootvis gebruikt, maar om nou te zeggen dat ie er sneller van wordt ,nee niet echt.
hebben anderen hier ervaringen mee. Mijn eigen pc die ik zelf gebouwd heb, draait perfect.
Ik heb weleens horen zeggen dat packard bell gewoon traag is?
wie weet meer

groeten rene

waarschijnlijk gewoon een nieuwe installie uitgevoerd vanaf de PB recover cd of partitie. Ik had het zelfde probleem met een compaq presario. Orginele recovercd gebruikt en zo traag als een oude neel. Ik heb hierna een format gegeven en een schone xp installatie uitgevoerd vanaf een xp cd. de drivers heb ik van de website van Compaq afgehaald, betrof alleen het modem, de rest herkende xp zelf. Dit liep een stuk sneller en beter, namelijk niet al die compaq programma,s die draaien nl in het geheugen mee.

nee ik heb geen recovery gebruikt, juist omdat ik weet dat ie dan gelijk weer allemaal onzin mee installeert. Ik heb een schone xp pro installatie gedaan, en ik moest alleen de geluidskaart even op zoeken.
maar om nou te zeggen, goh hij draait als een 2,2ghz processor. ik denk dat er misschien een beetje geheugen bij zal moeten, is nu 256 waarvan 32 gebruikt wordt voor de onboard videokaart.
ik zal het ze maar eens voorstellen, is denk wel een goede oplossing.
bedankt voor je reactie.
groeten rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan