packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

ariane01

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2001
Een vriendin is van plan een Packard Bell PC te kopen.
Wat vinden jullie van Packard Bell PC's in het algemeen?
Goede of slechte ervaringen mee?

Kom regelmatig packard bell tegen bij het maken van pc,s en ze zijn net zo als alle andere pcs, ze maken gebruik van system restore cds en voor een leek is het misschien wel handig om de boel opnieuw te installeren maar persoonlijk doe ik het liever handmatig..
In die cds van pb zitten een boel programmas die ik dus liever niet op mijn pc zie.
Maar goed, ze zijn dus gewoon het zelfde als andere pcs en ook zonder die cds kan je de boel opnieuw installeren, de ondersteuning op de website is een stuk beter dan vroeger..

Beste ariane01,

bezoek eens de Packard Bell Forum

en oordeel zelf,

Ikzelf heb ook een Packard Bell, maar heb een hoop Hardware moeten kopen ("Vrijwillig")
om het 1 en ander te veranderen en te versnellen qua systeemprestaties uiteraard, tot nu toe nog geen problemen ermee gehad,"!! even afkloppen:p
ik heb hem nu al zo'n 2,5 jaar, dus :thumb: :D

maar ik vind de HP Computers ook welk goeie PC's....

(maar dat is mijn oordeel hierover):D
er zullen ongetwijfeld collega's zijn die hier niet mee eens zijn, maar dat is hun oordeel,:p

wens je veel succes,,,, :thumb:

Bedankt voor de snelle reacties.
Ik heb jullie antwoorden aan haar doorgestuurd dan kan ze een beslissing nemen.

Ik ben van mening dat je beter een pc bij een computerwinkel met eigen technische dienst kan kopen. Als er iets kapot gaat maken die dat dan gewoon bij een vestiging van ze. Bij packard bell moet je het ding op laten halen, ben je em minstens een paar dagen kwijt, zoniet weken en als het geen garantie (meer) is, dan ben je ook nog eens een vermogen voor transport kwijt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan