Packard bell

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hansscheer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
24 jun 2001
Hallo ,
Ik heb een packard bell laptop EASYNOTE G1320 , welke draaid op xp met sp2 met standaard 256 mb ram geheugen . Hij is erg traag en wil om de snelheid ( en stabiliteit ) te verhogen er wat geheugen bijzetten .
Is dit verstandig , welk geheugen heb ik nodig , wat kost deze , en kan ik deze zelf erin zetten ( heb nog nooit een laptop opengemaakt , wel vele pc's
Mvg. Hans

Als je de Laptop meeneemt naar een goede computeronderdelen zaak, vervangen ze dit meestal gratis voor je.

Kijk meteen even mee, dan kan je het de volgende keer zelf.

Ìk denk dat ik het wel zelf kan , heb het bij desktops meerdere keren gedaan .
Maar is het mogelijk , wat moet ik dan kopen en wat kost het ongeveer ?
Hans

Ik lees het zelf terug en ik geloof dat ik een ongelukkig antwoord heb gegeven.

Natuurlijk is alleen het vervangen meestal gratis. Je moet het nieuwe geheugen wel kopen natuurlijk.
Vraag altijd het oude geheugen terug als er geen geheugenbankjes meer vrij zijn.

Ik de computerzaak kunnen ze aan het oude zien welk geheugen er in hoort.

Het geheugen zit meestal aan de onderkant achter een plastic klepje en dit zit meestal met een schroefje vast.

Ìk denk dat ik het wel zelf kan , heb het bij desktops meerdere keren gedaan .
Maar is het mogelijk , wat moet ik dan kopen en wat kost het ongeveer ?
Hans

Ik weet niet welk geheugen er in zit en of er bij de G1320 nog een slotje vrij is om bij te plaatsen. Anders moet je de 256 vervangen door bijvoorbeeld 512 of nog beter 1024

Ga eens naar de site van Packard Bell of kijk eens in de documentatie welk geheugen er in hoort.

Zoek daarna op internet naar dit geheugen en vergelijk de prijzen.

Informeer daarna bij de winkel op de hoek wat het daar kost en neem daarna de beslissing.

De packard bell site had ik al geraadpleegd maar kom niet veel verder , dus ik dacht dat iemand wist wat ik nodig had en of het bijprikken kon .

Gaat deze kaart werken , hij kost 25 eurie
Kingston Hyper X 512MB PC3000 CL2 (KHX3000/512)

Hans

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan