packerd bell argo C1 start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Snarf66

Gebruiker
Lid geworden
7 okt 2005
Hi heb hier een packerd bell argo C1 liggen die niet meer wil opstarten,er gebeurt helemaal niets.
Als ik de adapter heb aangesloten en de laptop wil starten zie ik dat het lampje van de adapter snel knippert.
Zou niet weten wat dat moet betekenen, misschien dat er hier iemand is die weet wat dit is en me kan helpen.

Mvg Snarf.

Heb je toevallig een multimeter liggen? Anders kan je proberen te kijken of er spanning staat tussen de binnen- en de buitenkant van de stekker. Als het goed is moet dat een waarde geven van 10-20 volt.

Heb je toevallig een multimeter liggen? Anders kan je proberen te kijken of er spanning staat tussen de binnen- en de buitenkant van de stekker. Als het goed is moet dat een waarde geven van 10-20 volt.

Zal dat eens even bekijken maar denk niet dat het aan de adapter ligt omdat als ik die adapter gebruik voor een exsterne monitor hij het gewoon doet.

Het kan zijn dat de kabel bijna versleten is, dus dat als hij in een specifieke manier wordt gehouden, hij het wel doet.

Het kan zijn dat de kabel bijna versleten is, dus dat als hij in een specifieke manier wordt gehouden, hij het wel doet.

Nee dat kan het niet zijn want als ik de adapter van mijn andere laptop aansluit dan gebeurt er precies hetzelfde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan