packerd bell r9500 drivers...

Status
Niet open voor verdere reacties.

mnvbeek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 nov 2010
hallo ik val gelijk even met de deur in huis
ik heb hier een packerd bell r9500
ik heb een nieuwe instalatie gedaan met xp home
alleen nu had/heb ik problemen met de drivers.
ik kan via de waardeloze site van packerd bell de drivers niet krijgen.
na veel avondjes zoeken en drivers gokken, ben ik nu zover dat ik alleen nog een ?heb bij apparaatbeheer voor controller voor massa opslag
dat zou de cardreader moeten wezen, aangezien die ook niet werkt.
en een ! bij modemapperaat op de bus voor high definition audio
kan iemand me verder helpen? ik kom echt niet veel verder meer met dit waardeloze
supportloze merk

alvast bedankt
grtz mark

Als je de moeite had genomen om Packard Bell correct te schrijven en de zoek-functie van Google (of van dit forum zelf) los te laten op Helpmij-forum, dan had je gezien dat, voor desktop computers en laptops die buiten de garantie vallen een ftp-site bestaat met de drivers ervoor.

Ik raad je dus aan om
a. Je taalgebruik te matigen.
b. Indien je een laptop hebt: Kijk of je in/onder deze link de drivers kunt vinden die je zoekt.
c. Indien je een desktop computer hebt: Kijk of je in/onder deze link de drivers kunt vinden die je zoekt.
d. Als het een laptop is, dan zal je wel moeten zijn in de map van de R9 series laptops. Kijk dan specifiek even hier voor XP drivers. Cardreader driver is dan tipci_cardreader_101.exe, modem-driver is dan smlink_mdm_40006nc12r9.exe, geluidsdriver dan (waarschijnlijk) rtl_alc260_51005125enr9.exe

Tijs.

het was al weer eens aardig laat, en ik was dus een beetje geirriteerd, net als jij geloof ik:rolleyes:
ik had deze "packerd" bell ook gezocht als packard bell..
en ik vind het dan ook vreemd dat ik de link die jij me geeft niet kon vinden.
gelukkig is er dus wel support!
en dit heeft dan ook het probleem opgelost!:thumb:
bedankt.

Fijn dat het je geholpen heeft. :thumb:

Graag nog even je vraag als opgelost aangeven: Klik op "Zet status opgelost" op de donkerblauwe horizontale balk, bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties" etc.]

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan