Packerd Bell toets eraf

Status
Niet open voor verdere reacties.

brommertje10

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 mrt 2009
hallo,

mijn moeder heeft een packerd bell laptop en daar is nu de toets van het rechter pijltje af gegaan.

nou wil ik hem er wel weer opzetten maar ik zou zo niet weten hoe ik het er weer op moet krijgen je hebt de toets en daaronder zit een machanisme om hem vast te klikken op het toetsenbord maar aangezien dit zeer kleine puntjes zijn ben ik bang dat als ik doordruk ik de toets kapot maak heeft iemand een idee hoe ik die toets er weer op kan zetten er is verder namenlijk niks af gebroken. of is het beter om even langs een computerzaak te gaan die hem er weer even opzet?

alvast bedankt.

Mechanisme? Ik denk dat je een foto moet opsturen, want volgens mij hebben de meeste toetsenborden geen mechanisme...

Die ik sloop tenminste niet. Daar ram ik ze gewoon weer op. :p (Behalve SHIFT, ENTER en Spatie.)

noujah mechanisme je hebt de toets en daaronder heb je dat rubberen knopje zitten en om de toets vast te zetten heb je 2 wite dingetjes in de vorm van een U met aan elk uiteinde een puntje. de voorkant is smaller als de 8erkant die zitten dan tegen elkaar aan wat een H vorm vormt wat kan knikken weet eigenlijk niet hoe ik het beter moet uitleggen maar ik denk wanneer ik hem doordruk ik die kleine puntjes kapot druk en dan kan ie helmaal niet meer vast dus iemand een idee hoe ik dat weer goed kan krijgen? en een foto kan ik nu nog niet maken omdat ik niet bij mijn ma woon;)

Laatst bewerkt:
Hoi,

Als je het niet vertrouwd zou ik even met het notebook naar de plaatselijke pc winkel die kunnen het waar je bij staat en kan je gelijk kijken hoe het moet.

Modag

ps. welkom op Helpmij

Ik heb zelf een compaq laptop en het mechanisme wat je beschrijft lijkt veel op wat ik heb.
Als je de toets er recht boven op zet en met twee vinger op de plek van de 2 utjes drukt dan moet hij gewoon weer terug op zijn plek klikken. Ik kan ze er namelijk zo eraf halen en er weer op zetten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan