• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pad naam weergeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

meesterf

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2007
Hallo

ik haal gegevens uit 2 externe bestanden, nu wil ik dat in een kolom wordt weergegeven uit welk bestand de gegevens worden gehaald.
uit de map definitief 2009 of uit 2009 en in de cel geeft hij dit dan weer.

misschien is het heel makkelijk ik hoor het graag,

gegroet,

frank:eek:

niet precies

hallo blommo,

ik doelde met mijn vraag niet op andere tabbladen maar gegeven van een andere lokatie zoals bijvoorbeeld F:\data\eugene\excel\prognose definitief 2009\delmee.xls of f:\data\eugene\excel\prognose 2009\delmee.xls

ok

inmiddels heb ik al een oplossing gevonden toch bedankt voor de moeite

frank:thumb::D

Hallo

ik haal gegevens uit 2 externe bestanden, nu wil ik dat in een kolom wordt weergegeven uit welk bestand de gegevens worden gehaald.
uit de map definitief 2009 of uit 2009 en in de cel geeft hij dit dan weer.

misschien is het heel makkelijk ik hoor het graag,

gegroet,

frank:eek:
HOE haal je die gegevens dan op? Via VBA of is het gewoon knip en plakwerk? In het laatste geval kan je het er toch gewoon ff bij typen? Of denk ik nu te simpel? Ik bedoel... je WEET zelf uit welk bestand het komt, waarom dan nog iets proberen via formules oid.

Groet,.Leo

EDIT: Ik schreef m'n post ongeveer gelijk met de TS, vandaar 'mosterd na de maaltijd'. Meesterf, zou je voor de archiven dan nog willen aangeven wat je oplossing was?

Laatst bewerkt:
als volgt

:thumb:hallo ginger,

als de waarde voorkomt laat de formule de map 2009 zien en als dit niet kan dan moet het de andere wel zijn en die pad naam is map definitief 2009.

formule:
=ALS(ISFOUT(VERT.ZOEKEN(D$1;'[Delmee, prognose 2009.xls]Prognose 2009 in €'!$A$1:$G$73;6;0));"Map defninitief 2009";"Map 2009")

Gegroet,

frank:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan