Pad naar Outlook.pst is ongeldig

Status
Niet open voor verdere reacties.

jopiejong

Gebruiker
Lid geworden
16 okt 2009
Ik gebruik Vista en MS Office 2007.
Kan sinds gisteren outlook niet meer openen. "het pad naar het bestand C:\Users\Joke\Desktop\outlook_01\Outlook.pst is ongeldig"

Hoe los ik dit op? Enig idee? Alvast bedankt!

Staat de pst nog wel op die plek? En heeft het nog dezelfde naam?

Dat kan aardig kloppen, want het pad is ook niet een standaard Outlook pad.
Standaard is niet

C:\Users\Joke\Desktop\outlook_01\Outlook.pst

maar

C:\Users\Joke\Appdata\local\microsoft\Outlook.pst

Die _01 doet overigens vermoeden dat er nóg een Office (Outlook) installatie op de machine staat?

Laatst bewerkt:
Heel erg bedankt dat jullie even mee willen denken. Ik weet niet hoe ik dit naar de juiste locatie/map (terug) moet verplaatsen. (Hoop dat ik me niet te krom uitdruk) Een tijdje terug had ik ook problemen en heb Outlook toen opnieuw geïnstalleerd, kan dat de "01" verklaren?

Ja.
Tip : verwijder alle Outlooks en installeer daarna opnieuw.
Vooraf de huidige outlook.pst even naar een andere lokatie kopiëren (dus vóórdat je Outlook verwijdert)
Eenmaal Outlook opnieuw geïnstalleerd de bewaarde outlook.pst over de nieuwe (en kleinere qua bestandsgrootte) heen kopiëren.

Ja.
Vooraf de huidige outlook.pst even naar een andere lokatie kopiëren (dus vóórdat je Outlook verwijdert)
Eenmaal Outlook opnieuw geïnstalleerd de bewaarde outlook.pst over de nieuwe (en kleinere qua bestandsgrootte) heen kopiëren.

Ja.

Het is gelukt! DANK!!!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan