Pad te lang

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcosire

Gebruiker
Lid geworden
31 dec 2008
Ik heb een vervelend probleem en hopelijk kan iemand mij helpen.

Mijn vakantiefoto's staan op een heel diep niveau in de mappenstructuur:
F:mijn pc\computernaam\software\algemeen\prive\belangrijke zaken\vakantie\jaartal\2008\europa\landennaam\foto.jpg

Ik krijg nu een melding als ik de vakantiefotofolder wil openen:
pad is te lang.

Ik heb al geprobeerd om vanaf vakantie de hele structuur te kopieren naar een hoger gelegen niveau maar krigj dan ook een foutmelding dat mappen niet te benaderen zijn.

Wie o wie heeft de perfecte oplossing voor mijn probleem?

In command DOS zal het wel kunnen, maar dat is ook best lastig. Even snel Total Commander instaleren en dan via die file explorer erheen en dan kopieren zal misschien nog wel een van de handigste oplossingen zijn.

F:\MIJNPC~1\COMPUT~1\software\algemeen\prive\BELANG~1\vakantie\jaartal\2008\europa\LANDEN~1

Of werkt zoiets? Op mijn virtuele pc kan ik zulke langen paden maken als ik wil het kan gewoon, dus ik kan je probleem niet na bootsen.

In command DOS zal het wel kunnen, maar dat is ook best lastig. Even snel Total Commander instaleren en dan via die file explorer erheen en dan kopieren zal misschien nog wel een van de handigste oplossingen zijn.

F:\MIJNPC~1\COMPUT~1\software\algemeen\prive\BELANG~1\vakantie\jaartal\2008\europa\LANDEN~1

Of werkt zoiets? Op mijn virtuele pc kan ik zulke langen paden maken als ik wil het kan gewoon, dus ik kan je probleem niet na bootsen.

Total Commander is een goed idee. Dat ga ik volgend jaar (over een paar dagen ;) ) eens proberen.
DOS nog niet eens aan gedacht.........
(hoe werkt dat ook al weer.....wordt weer even zoeken).

helaas: met total commander kom ik ook niet bij die mappen.

met dos lukt het wel, maar........:
- de map 'kuala lumpur' is in dos te benaderen maar de map 'kuala lumpur (2)' niet. maar dat ligt aan mijn kennis van ms dos. wat is hier het commando van: cd kuala lumpur (2) geeft als foutmelding terug 'pad is niet bekend'

- hoe kan ik de inhoud van een map (of een hele map) kopieren naar een hoger gelegen niveau? hoe kan ik daarna die mappen weggooien?

- de map 'kuala lumpur' is in dos te benaderen maar de map 'kuala lumpur (2)' niet. maar dat ligt aan mijn kennis van ms dos. wat is hier het commando van: cd kuala lumpur (2) geeft als foutmelding terug 'pad is niet bekend'

niemand?

- hoe kan ik de inhoud van een map (of een hele map) kopieren naar een hoger gelegen niveau? hoe kan ik daarna die mappen weggooien?

echt niemand die weet hoe ik in dos naar de directory nieuwe map (2) moet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan