• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pad van verwijzing wijzigd na opslaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.

martins wwa

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2008
Berichten
18
Goedemorgen,

Ik heb een aantal sjablonen gemaakt die wij gebruiken met een aantal collega's. (vanuit de server (Z:))
Wanneer 1 van mijn collega's hierin gaat en iets aanpast en vervolgens weer opslaat (over hetzelfde bestand) wijzigen de links van :

orginele link:
='Z:\Producten\Excel\Calculatie\StoelA\[Stoel A]calculatie'!$O$30

Na opslaan door collega veranderd in:
='C:\Users\Bas\AppData\Roaming\Microsoft\Excel\XLSTART\Calculatie\StoelA\[Stoel A]calculatie'!$O$30

Degene bij wie het fout gaat heeft ook gewoon dit pad tot zijn beschikking. Dus hier zal het niet aan liggen.

Voor de rest werkt het wel gewoon bij de overige 10 collega's.

Iemand die mij uit de brand kan helpen?

Mvg Martijn
 
Dit is koffiedik kijken vanaf hier op het forum. Google je op: excel links change xlstart
dan vind je diverse tips.
Bijv. deze link die (als die op jouw situatie past) suggereert dat je niet alle informatie hebt gegeven die relevant is (zoals meldingen die alleen bij die gebruiker worden getoond bij het openen van de sjablonen etc.)

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan