Pad wijzigen van een tabel (beginner)

Status
Niet open voor verdere reacties.

LadyDallandra

Gebruiker
Lid geworden
18 feb 2012
Goedemorgen,

Ik heb gisteren een database waar ik mee aan het werk was op een USB stick gezet en mee naar huis genomen.
Ik dacht heel slim te zijn door alle tabellen die er aangekoppeld zijn ook mee te nemen.
Maar nu als ik thuis probeer aan de slag te gaan zegt Access dat het pad niet geldig is (hij probeert de bestanden van mijn werk te op te halen).
Kan ik het pad gewoon veranderen? Ik heb al lopen zoeken maar vind het nergens, of moet ik opnieuw de verbindingen leggen, dus opnieuw de tabellen importeren.

Ik werk thuis in Access 2007.

Dit is best wel een uitdaging voor me. Ik ben net begonnen om een beetje te spelen in Access en was al helemaal blij dat ik begon door te krijgen hoe querys werkte :D

Alle hulp is welkom.

Bedankt,
Saskia

Als je koppelingen hebt met de tabellen, (twee databases, dus een Frontend-Backend) dan moet je de tabellen opnieuw koppelen. Access houdt namelijk bij waar de tabellen staan op het moment van koppelen. Verplaats je de db, dan staan de koppelingen dus verkeerd. Klik met de rechtermuis op een van de tabellen, kies <Koppelingsbeheer>, selecteer alle bestanden en druk op <OK>.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan