• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

page break werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Hallo,

Ik heb net op het bedrijf waar ik werk een nieuwe PC met OFFICE 2003 (engelstalig) erop, net als op mijn vorige PC, nu heb ik het volgende probleem met EXCEL:
Als ik vroeger een document had die niet paste op 1 pagina was de schaal hiervan eenvoudig bij te sturen via "Vieuw" " en "page break previeuw" waar via de blauwe (stippe)lijn te verschuiven de schaal automatisch aangepast werd. nu lukt dit langs geen kanten meer !! :shocked: als ik de braek lijnen verschuif krijg ik nog meer pagina's als tevoren !! :rolleyes: ook bij "page setup" "adjust to '100%' normale size" geeft geen resultaat !! :shocked:
Weet iemand raad? is er ergens een optie in excel die dit verhinderd?

Alvast bedankt,
Danny

En met pagina-instelling op aanpassen aan: 1 bij 1 werkblad.

Ik heb de NL-versie.

Anders toch even een voorbeeldbestandje, ontdaan van gevoelige info.

Hallo oeldere,

Bedankt voor uw reactie, de 1 bij 1 werkblad heb ik al geprobeerd zonder resultaat, het eigenaardige is als ik op mijn nieuwe PC een nieuw bestand aanmaak kan ik de "page break" instellen zonder problemen, bij het verplaatsen van de break lijnen bij "view" "page break preview" veranderd de schaal in percentage zodat alles past op 1 blad, het is enkel bij bestaande bestanden gemaakt op mijn vorige PC dat dit niet meer lukt !! nogtans is de EXCEL versie identiek gelijk, namelijk 2003, als ik een dergelijk bestand op de server zet kan een collega dit zonder problemen wijzigen op zijn PC, als ik het terug open is alles terug zoals voordien met het gekende probleem !!:rolleyes: :shocked:

Alvast bedankt,
Danny

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan