Page fault in nonpaged area

Status
Niet open voor verdere reacties.

vickyva

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Hey,

Sinds kort kan ik mijn laptop (met vista) niet meer opstarten. Hij gaat telkens tot het windows-scherm met groen laadbalkje en geeft dan een blue screen met daarop de foutmelding "page_fault_in_nonpaged_area" - *** STOP: 0x00000050 (0X8004, 0x00000000, 0x90170FCE, 0x00000000. Dit wordt soms ook nog gevolgd door een 'crash dump of physical memory'.

Daarna start hij weer opnieuw op en herhaald zich hetzelfde opnieuw en opnieuw

Al geprobeerd:
Systeemherstel en zowat alle mogelijkheden die je krijgt als je bij het startscherm op F8 drukt (o.a. veilige modus, laatst bekende juiste configuratie, automatisch opstarten na systeemfout uitschakelen, ....)

Telkens zelfde resultaat: blue screen

Mocht iemand me kunnen helpen, dat zou echt geweldig zijn:cool:!

Grtz,
Vicky

memtest

Na 27 passes en nog steeds GEEN errors, denk ik niet dat memtest me nog veel wijzer gaat maken :(

Iemand nog suggesties om het "page_fault_in_non_paged_area" probleem op te lossen?

Ja, na 27 passes(hoelang was dat ongeveer in uren?) denk ik wel dat je lang genoeg gecontroleerd hebt...

Helaas heb ik momenteel niet zoveel tijd om te gaan googelen voor een oplossing maar dat kan je zelf toch ook even doen :http://www.google.be/search?q=page_...&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a
Zo dacht ik ook mijn tip om je geheugen te controleren gevonden te hebben.

Succes ermee, als je er echt niet uitkomt mag je natuurlijk even een berichtje plaatsen en dan zoek ik wel even mee naar een oplossing voor jou :thumb:

Geen oplossing?

27passes duurde een hele nacht.

Heb nog verschillende websites en forums afgezocht m.b.t. de foutmelding die ik kreeg, maar geen enkele tip die hielp:(... uiteindelijk dan toch maar gewoon Vista opnieuw geïnstalleerd.

Opgelost kan je het probleem daarmee niet echt noemen, dus zal ik het topic dan maar laten open staan. Mss komt er ooit nog iets uit de bus voor andere mensen met hetzelfde probleem (blijken er wel een aantal te zijn)

Toch bedankt voor de reacties:thumb:

Grtz,
Vicky

Ik hoop voor jou dan dat je niet meer hetzelfde probleem terug krijgt...

beste,

heb hetzelfde probleem gehad omdat ik verkeerde drivers ( volgens mij chipset ofzoiets) had alle drivers deraf geknikkerd en de goede opnieuw geinstalleerd, toen was het weg
het kan ook niet goed functionerende hardware zijn

succes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan