Page Not Found at Geocities

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rhye

Gebruiker
Lid geworden
30 jul 2003
Berichten
62
Sinds een paar dagen heb ik problemen met mijn site bij Geocities. Geheel willekeurig krijg ik steeds de melding "The page you requested was not found". Als ik de "vernieuw button" gebruik is het soms wel, soms niet over, of gebeurd het weer bij andere frames.

Het schijnt dat meerdere Geocities sites dit hebben en er geen oplossing is. Ik heb zelfs de suggestie gelezen dat Geocities dit bewust zouden laten gebeuren om je te laten upgraden naar een betaald pakket.

Weet iemand misschien een oplossing voor dit probleem? Geocites reageert niet op m'm mailtjes dus daar hoeft het ook niet van te komen.

Je kunt m'n site bekijken op:
http://geocities.com/rhyequeentrade
 
Ik heb niets om het op te lossen, maar dit kan mischien handig zijn. Op www.brinkster.com heb je gratis (probleemloos en snel) host. Je hebt ook geen reclame!!

Groeten Stefan
 
Ik ben naar je page gesurfed en kreeg inderdaad Page not found. Met de refreshknop kwam hij wel, maar ik zag in de statusbalk onder van alles langskomen waaronder ook Fout op pagina. Misschien moet je toch nog eens je code goed bekijken.
Joop
 
Geocities is bout !!

Ik had eerst ook mijn site bij geocities en toen kreeg ik ook allemaal fout meldingen nu heb ik mijn site bij www.web1000.com een stuk beter met 50 mb ruimte !
Aanrader !!!OOk lekker snel !!:D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan