Page_fault_in_nonpaged_area

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sander1001

Gebruiker
Lid geworden
19 aug 2004
Hallo.

Ik zag dat er al een heleboel topics over dit probleem zijn. Maar bij mij is het toch ietsje anders denk ik.

Ik heb namelijk een nieuwe monitor gekocht (samsung syncmaster 970p) en sinds dat ik hem heb geinstalleerd, krijg ik af en toe een blauw scherm met de foutmelding: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA. Ook staat er iets over nv4_disp.dll. Ik heb google al afgezocht maar niets gevonden wat mij kon helpen. Ik heb het niet bij bepaalde spellen of programma's, maar gewoon tijdens het werken in windows zoals bij het surfen. Ik heb deze pagina al doorgelezen, maar daar vind ik ook niks nuttigs bij.. http://www.microsoft.com/resources/...all/reskit/en-us/prmd_stp_ccgm.asp?frame=true

Ook heb ik de drivers van mijn geforce FX5700 kaart opnieuw geinstalleerd, maar dat hielp ook niets.

Weet iemand wat dit is? En, belangrijker, hoe ik er vanaf kan komen?

Zou wel handig zijn als je ook even de foutcode meld die er bij staat

PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
en
Stop 0x00000050

Laatst bewerkt:
Je vraagt aan mij welke foutcodes ik krijg, die geef ik je, en dan krijg ik zo'n nutteloos antwoord. :confused:

Sander1001 zei:
Ik heb google al afgezocht maar niets gevonden wat mij kon helpen.

Zoals ik dus al zei. Maar ik zal nog wel even kijken, want jij zal die urls daar niet voor niets zetten.

Zelden zie ik zo'n *censuur* als bandit. Sander vraagt alleen om hulp, -aangezien er meerdere onoppgeloste threads zijn- en die *censuur* stuurt hem naar google. Ook geestelijk gehandicapped dat hij vraagt welke foutmelding er is terwijl het allang duidelijk mag zijn door "PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA". Zelfs na het bemachtigen van de foutmeldingen, komt bandit alsnog zich gedragen als een of andere *censuur*. *KNIP*

http://forums.nvidia.com/index.php?showtopic=4432
Hier is een patch die eventueel kan helpen, voor als er nog iemand dit probleem heeft. Daarnaast ook nog extra info en wat andere oplossingen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ha, ik weet nog inderdaad dat ik me wel irriteerde aan die reactie ja, maar dat bericht is bijna 3 jaar oud ;) die monitor ligt inmiddels op de schroothoop..

Zelden zie ik zo'n *censuur* als bandit.
Welkom op Helpmij.:)

1. Bandit is al een tijd niet actief meer op Helpmij.
2. Je reageert in een topic van 2006, het is niet gewenst zulke oude topics omhoog te schoppen. Deze zijn toch niet actueel meer.
3. Graag normaal blijven reageren. We zijn geen forum waar we iemand voor vanalles en nog wat uitmaken. Iets wat ook duidelijk in de regels vermeld staat.
4. Vanwege punt 3 je bericht aangepast.
5. Ik sluit deze topic.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan