pageflip

Status
Niet open voor verdere reacties.

hacco

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2007
Berichten
63
hallo

Ik heb een pageflip, alleen ik wil daar in een link naar een andere pagina maken om hem te vergroten. Weet iemand hoe dat moet?

alvast bedankt.
 
ik heb gekeken alleen , ik kon er niets over vinden, engels is een ramp bij mij.:confused:
 
Wat is specifiek je vraag? Dat je bijvoorbeeld nu 3 pagina's hebt maar daar 10 van wilt maken? Of dat je de pagina's groter wilt maken. Er zijn veel opties.

Dan kan ik het opzoeken en eventueel vertalen, want over de pageflip is veel te vinden maar weinig over hoe het werkt. Deze site is de enige die ik heb gevonden die de pageflip gratis als open source aanbiedt.

Werk je wel met Flash?
 
Wat is specifiek je vraag? Dat je bijvoorbeeld nu 3 pagina's hebt maar daar 10 van wilt maken? Of dat je de pagina's groter wilt maken. Er zijn veel opties.

Dan kan ik het opzoeken en eventueel vertalen, want over de pageflip is veel te vinden maar weinig over hoe het werkt. Deze site is de enige die ik heb gevonden die de pageflip gratis als open source aanbiedt.

Werk je wel met Flash?

nee met xml(html). Ik heb heb een folder gemaakt, en die heb ik op gezet in een iframe maar de iframe is klein. daarom wil ik dat als ik op 1 van de pagina's klik, dat het in een andere venster open, zo dat het vergroot er uit ziet, en zodat ik het uit kan printen.
 
Omdat je al een pagina omdraaien, is het moeilijk om verbinding te veranderen van de in. Http://www.axmag.com
Probeer een nieuwe te maken dus, ze detecteren en link automatisch te genereren.
 
Beste "chrixlee",

De laatste reactie op deze vraag stamt al weer uit 2007.
De kans is dus aardig groot dat dit probleem niet meer actueel is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan