Pagerank

• Onderwerp starter Onderwerp starter mr32
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

mr32

Gebruiker
Lid geworden
30 okt 2009
Hallo Helpmij'ers,

Ik ben lid van GratisHostingEnDomein (GHED), en daar hebben ze je sinds kort de mogelijkheid gegeven om punten te krijgen als je een pagerank van 1 of hoger hebt. Nu was ik wel eens nieuwsgierig welke pagerank mijn site heeft: 0 :confused:

Waaraan moet je site voldoen om een hogere pagerank te krijgen?
Zou het misschien helpen als ik mijn site ga herbouwen in Drupal (wat ik al van plan was...)?

Alvast bedankt,

mr32 :cool:

P.s. voor de traffic info van mijn site kun je hier kijken... (het adres van mijn website is te vinden in de handtekening hieronder)

Laatst bewerkt:
dat hangt af van verschillende aspecten. google er maar eens op. een paar belangrijke zijn; hoe hoog je site in de google search results staat, maak je site dus goed vindbaar. een ander punt is hoe vaak andere sites naar jouw site verwijzen.

Als je "mr32" typt in google, vind je mijn site meteen bovenaan. Dat is toch wat je bedoeld? Maar hoe krijg ik het voor elkaar dat meerdere site naar mijn site verwijzen (helpmij.nl helpt al! zie handtekening...)?

Dat snap ik niet, welke omstandigheden dan bijvoorbeeld?

Als je "mr32" typt in google, vind je mijn site meteen bovenaan.

Dat vind je toch niet interessant, wel?
Iemand die zoekt op Mr32 is blijkbaar op de hoogte van jouw bestaan.

Het wordt past leuk als iemand gaat zoeken op een bepaald product en dan bij jou terecht komt.
Stel je verkoopt meubels in Noord-Holland; als ik ga zoeken op "meubels amsterdam" en ik kom als eerste bij jouw site terecht, da's pas interessant.

By the way: wat verkoop je eigenlijk?

Ik heb nog niet veel aan te bieden :P.

Eerst es een fatsoenlijk programma ontwikkelen, een fatsoenlijk nummer maken of m'n Kontakt Library maar es afmaken ;)

Dat snap ik niet, welke omstandigheden dan bijvoorbeeld?
Als een site met een hoge pagerank naar jouw site verwijst telt dat zwaarder dan een link van een site met een lage pagerank. De precieze forumles er achter zijn uiteraard strikt geheim maar het komt er op neer dat een link vanuit, bijvoorbeeld, Wikipedia je een veel grotere bonus geeft dan een link vanuit één of andere linkfarm.

Dat doorlinken wat je doet is trouwens wel erg stijlloos.

Laatst bewerkt:
Mijn site in een iFrame? Dat is nieuw voor mij. Je bedoeld dit zeker:
HTML:
<iframe src="..." width="0%" height="0"></iframe>

P.s. Hebben jullie soms wel eens dat je een pop-up krijgt? Zo ja, is dat irritant?

Mijn site in een iFrame? Dat is nieuw voor mij. Je bedoeld dit zeker:
HTML:

P.s. Hebben jullie soms wel eens dat je een pop-up krijgt? Zo ja, is dat irritant?
Ik heb het verkeerd gezien, ik had je site in een ander tabblad geopend en dus niet gezien dat ik werd doorverwezen naar één of andere site over gratis scheermesjes. Nee, ik krijg geen popup, ik wordt gewoon keihard geredirect naar een andere site.

Dat z**gt. Moet ik ook maar eens iets op verzinnen...

Die iFrames doen nu niks meer. Weg geredirect. Alleen ontvang ik geen punten meer :confused:

Ik ben lid van GratisHostingEnDomein (GHED), en daar hebben ze je sinds kort de mogelijkheid gegeven om punten te krijgen als je een pagerank van 1 of hoger hebt. Nu was ik wel eens nieuwsgierig welke pagerank mijn site heeft: 0 :confused:
Zou het misschien helpen als ik mijn site ga herbouwen in Drupal (wat ik al van plan was...)

Nee, dat gaat echt niet helpen;
dit zou wel helpen:

Ik heb nog niet veel aan te bieden.
Eerst es een fatsoenlijk programma ontwikkelen, een fatsoenlijk nummer maken of m'n Kontakt Library maar es afmaken

Je hebt niets aan te bieden maar zit je wel zorgen te maken over je pagerank. :rolleyes:

Als je je een beetje verdiept in SEO (effe googelen)
dan zul je er achter komen dat website's met duidelijke doelstellingen en producten
waarbij de content van goede/hoge kwaliteit is
en waarbij de broncode aan specifieke eisen voldoet
een betere kans op goede pageranking maken.

Daarnaast nog wat aanvullende eisen (zoals zinvolle en to-the-point links) om aan te voldoen
en je zit gebakken.

Mits je natuurlijk een product hebt wat niet 13-in-een-dozijn is
want dan heb je nog steeds volop pagerank-concurrentie.

Hee, nu wordt het bijhouden van een website leuker nu ik dit weet. Eerst een doel zoeken, en dan concurreren en een hogere pagerank verdienen.
Dat wordt dus nadenken! :P

Nou, die lijst met fouten in m'n html en css is wel lang. Ik ga daar maar es werk van maken ;)

Bedankt!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan