pagina 90 graden draaien in Publisher 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

nevola

Verenigingslid
Lid geworden
29 jan 2001
Kan iemand mij vertellen hoe je een pagina draait in publisher 2007?
Ik heb een uitnodiging gemaakt in Publisher. Omdeze te printen moet ik een van de pagina's 90 graden draaien, maar dat lukt voor geen meter. Kan iemand hiermee helpen??

grts

Henk Sr

Hallo Nevola kun je hier mee werken. Klikje Lees bij spiegelen en draaien, eerst selecteren en dan zou het moeten kunnen.

Bedankt Manamana,
Dat werkt nie. Er staan 2 afbeeldingen op een blad. De afbeeldingen worden gedraaid, maar niet de gehele pagina. De afbeeldingen staan na het draaien dus niet meer op de goede plaats, omdat niet de gehele pagina wordt gedraaid.

Denk je het goede antwoord gegeven te hebben. Jammer, ik probeer mee te denken. Is het mogelijk om die afbeeldingen te verkleinen en of een van de afbeeldingen op een andere (2e) pagina te zetten. Zelf heb ik geen Publisher. :(

Ik vond deze nog. Klikje

Laatst bewerkt:
Nou dat is toch wat. Ik las dit bij de eerdere link die ik je gaf. Ook de bestandsindeling kan invloed hebben op de bestandsgrootte. Controleer eerst of de bestandsindeling die u gebruikt, geschikt is voor de inhoud van de afbeelding voordat u de resolutie van uw afbeelding wijzigt. Dus deze klikHet is toch vreemd dat microsoft dit aangeeft hoe het moet en het lukt niet. Kun je iets met de printer. Roteren/draaien voor het afdrukken. Dat is volgens mij ook een mogelijkheid. Kijk hiervoor bij eigenschappen van je printer.:mad:

Microsoft geeft aan Taken-draaien 90 graden, maar hiermede worden alleen de tekst in het tekstvak en de ingevoerde beelden gedraaid en niet de gehele pagina.
Hierdoor komen de teksten en afbeeldingen kris kras door elkaar te staan.
Ik ga maar eens naar de mogelijkheden van de printer kijken.
grts.,

Henk Sr

His gelukt Manamana,

Heb het om te draaien blad in publisher gepubliceerd als PDF file en opgeslagen.
In PDF file via bestand op "weergave roteren" klikken en kiezen voor "roteren tegen de klok in of met de klok mee"
daarna klikken op printen.

Ik hoop dat iemand anders hier ook wat aan heeft.
In elk geval bedankt voor het meedenken.

grts.,

Henk Sr

Hallo, tof dat het is gelukt. Mooi he. En graag gedaan met het meedenken. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan