pagina blijft onderin staan

• Onderwerp starter Onderwerp starter cat
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cat

Gebruiker
Lid geworden
21 okt 2003
als ik op internet ben en heb pagina's bezocht bv startpagina of jullie en ik doe daarna verder pagina's bezoeken dan kan ik de pagina die onderin dan in t klein komt te staan niet meer aanklikken om die pagina te bezoeken dat is niet altijd zo zelfs windows start kan ik dan niet aanklikken die werkt dan ook niet meer wat is dit?

Welke windows (95 of 98)
Welke versie internet Explorer
Alle update's geïnstalleerd?
Is het altijd of soms?
Zijn er specifieke sites te noemen?

windows 98

geen specifieke sites

als ik crtl alt del doe dan blijft alleen de klok onderin over en msn messenger en kan ik alles weer gewoon gebruiken

ik dacht dat dat 5 was dit zat al op de computer toen wij hem 3 jaar geleden kochten waar kan ik dat precies zien

In IE, Extra > about

het is 5 en heb de updates die beschikbaar zijn voor mijn computer bekeken het zijn er 16 ook ie 6 servicepack1 kan ik dat dwonloaden kan dat geen kwaad dan gaat dat gewoon over de andere heen als ik die instaleer of wat is dit eigenlijk
zou het daar dan aan kunnen liggen?

heb alles geinstalleerd en de updates die ik dacht nodig te hebben ook
ik wacht af wat hij nu na verloop van tijd gaat doen je hoort het nog
bvd

het is dus nog steeds heb er net weer last van kan nu weer niet op start drukken en er blijft weer iets onderin staan dus andere suggesties

de pagina's soms die ik bezocht heb op internet en dan kan start ook niet ingedrukt worden reageert niet
pagina's laden af en toe ook langzamer en outlook laad langzaam

Een paar dingen die ik kan bedenken:
Leeg je tempmap
scan op spyware
scan op virussen

Wat voor een verbinding heb je?

Het meer technische gedeelte is voor rekening van anderen.

:(

ik heb@home en ik heb pas op spyware en adware ook naar aanleiding van deze vraag gescant.
virussen heb ik pas bij housecall gescant en met norton.
Dit alles is dus begonnen toen ik de startpagina mysearchnow verwijdert heb met adware en waarschijnlijk meer weggegooit heb dan moet
ik heb dus alles nou ook een update gegeven maar toch krijg ik ook nog de melding af en toe fout in exployer en moet die dan afsluiten,vervelende dingen wat kan ik nog meer doen

Nog iets: IE herstellen.
configscherm>software>IE toevoegen/verwijderen, kiezen voor IE herstellen.
Misschien helpt dat, hoewel.... :confused:

"Alles een update gegeven"? Wat dan? En hoe?

Laatst bewerkt:
ik heb windows update gedaan en heb dus ook internet explyer 6 nu en outlook 6
had eerst nog 5 dus alles wat ik via windows update een update kon geven is gedaan dat hadden ze me dus op deze site aangeraden

Sorry Cat, ik ben er klaar mee... :(
Misschien iemand die er (veel) meer van weet?

ik heb nog steeds last van dit probleem zonet nog bleef deze pagina wwer onderin staan
ik dacht laat maar staan en probeerde op internet iets aan te klikken kreeg ik ook geenpijltje meer maar een streepje en kon dus niks meer op internet crtl alt del en hij krijgt even een verspringend beeld en er blijft alleen de klok en msn poppetje onderin staan dus heb nog steeds hetzelfde probleem wie weet een oplossing

nog niet opgelost

het probleem is dus nog steeds niet opgelost weet iemand raad aub

Je schrijft dat je online scant bij Housecall. Gebruik je zelf geen antivirus progje dan?

Groetjes
falco

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan