pagina blijft onderin staan

Status
Niet open voor verdere reacties.
jawel norton

maar die scant niet goed ik heb net weer met housecall gescant en hij geeft aan dat ik joke paranoia virus er op heb
hoe kan ik die eraf halen ik heb weleens meer virus verwijdert er was dan een tooltje voor maar die kan ik nu niet vinden
bvd
 
Welke JOKE virus heb je dan? Kun je het bestand vinden?
Als je Norton gebruikt probeer het volgende even: Start in veilige modus. Scan PC voor virussen. Wat/als Norton iets kan vinden: verwijder deze. Start PC opnieuw op. En, nu dan ?

Groetjes
Falco
 
okay maar waarom doet de computer nog steeds raar dan nl
er blijft dus een gelezen pagina verkleind onderin als je die wil openen dan doet het niks en kan ik dus ook ineens (na dat ik die verkleinde pagina aangeklikt heb)niet meer de startknop indrukken dan moet ik eerst ctrl alt delete en dan taak beeindigen dan knippert het beeld even en verdwijnt onderin een icoontje van norton icoontje geluid en msn blijven staan dan kan ik wel weer startknop indrukken en is de pagina onderin weg.
zolanag in die pagina onderin niet aanklik kan ik alles blijven doen ook de startknop raar maar waar
 
en over die joke paranoia nou weet ik wat dat is ja die heb ik een keer van internet afgehaald om op te suren maar toen ik zag wat het was niet gedaan
dus die doet verder niks kwaads op de computer
greetz
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan