• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

pagina einde kopieren

Status
Niet open voor verdere reacties.

maxscavenger

Gebruiker
Lid geworden
12 dec 2002
Ik wil graag vanuit een excel sheet de pagina eindes kopieren naar een andere sheet. Weet iemand of en hoe dit kan ?

zonder de sheet te zien zou ik eerst een vraagje willen stellen om jouw vraag goed mogelijk goed te kunnen begrijpen:

waarom niet op de andere sheets een pagina einde invoegen ? Da's qua muisklikken net zoveel werk als op een sheet iets kopieren, schakelen naar een andere sheet, naar een laatste regel gaan en weer plakken ?

Het gaat om een sheet waar al gegevens instaan in 30 bladen. Beetje veel klikwerk om daar steeds de pagina eindes in te voeren, zijn er 5 per blad * 30 = veel dus. De opmaak staat als voorbeeld in een ander sheet.

ik vat 'm,
is het selecteren van alle bladen (shifttoets indrukken bij 1e blad en terwijl die wordt vastgehouden, laatste blad klikken) en vervolgens op de 1e sheet de 5 eindes instellen geen oplossing ? Op alle bladen wordt dan op die plekken het paginaeinde geplaatst ? (vanwege de selectie van alle bladen)

Dat is inderdaad een goeie optie.
Is niet helemaal wat ik wilde maar er is mee te werken.
Thanx !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan