• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Opgelost Pagina-einden in combinatie met afdrukken

Dit topic is als opgelost gemarkeerd

Senso

Inventaris
Lid geworden
13 jun 2016
Besturingssysteem
W11 Pro 25H2
Office versie
Office 2007 H&S en Office 2021 Prof Plus
Ik heb in een groot document veel pagina-einden staan. Echter nu heb ik lijnen aangebracht >Alle randen en nu blijft als een pagina geen teksten e.d. meer bevat de lege rijen niet met randen printen. Ik heb dan liever de hele pagina vol met rijen met randen. Afdrukken rasterlijnen helpt ook niet.

Ik heb geprobeerd het te reproduceren, en met een hele pagina met lege cellen alleen "Alle randen" uitgeprint in .PDF maar dat doet hij dan wel. Als ik goed begrepen hebt wat je bedoeld.

Mogelijk is het verschil dan dat ik een selectie maak en die print. Zal een screenshot maken. Zoals je ziet heeft de rest van de pagina geen lijnen.
De pagina voor dit gedeelte heeft bovenaan een pagina-einde.
Anders zit er niets anders op dan alle PE te verwijderen en lege rijen aan te brengen en dat is veel werk.

Lijnen.jpg

Laatst bewerkt:
Als ik de hele pagina print en als ik een deel selecteer.
Ik heb het idee dat er nog een paginaeinde in staat.

Bijlagen

• Schermafbeelding 2026-01-18 195103.png
    Schermafbeelding 2026-01-18 195103.png
    30,5 KB · Weergaven: 9
  • Selectie.pdf
    Selectie.pdf
    2,6 KB · Weergaven: 5
Dus vanaf die vermelding 1 (paginanummer) onderaan op mijn screenshot heb je weer een PE.
Jouw screenshots bevestigen wat ik zeg.
Bij jou is een gedeelte van de pagina toch ook zonder lijnen. Het zal dan wel niet anders kunnen of je moet lege rijen aanbrengen. Ergens wel logisch, maar ik had het graag anders gezien. Volgende keer beter. Bedankt voor de hulp.

Ik denk dat het dan zonder document niet op te lossen is. En dat bevat te veel gegevens.

Terug
Bovenaan Onderaan