Pagina half laden? :-S

Status
Niet open voor verdere reacties.

dominiqu3

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2006
Berichten
397
Hallo allemaal!

Ik heb een probleempje (anders zou ik enk ik ook geen vraag stellen hierzo haha ;-) )
We hebben hier een netwerkje en allemaal kunnen we gewoon internetten...
Maar! een collega van mij kan (zowel met IE als Firefox) wel naar sommige websites toe surfen, maar dan laad hij de pagina half en dan blijft de browser handgen en laad hij de pagina verder niet meer... wie weet wat hier het probleem bij zou kunnen zijn...
Mail verzenden en ophalen vanaf zijn computer werkt wel..
maar het probleem is echt dat hij maar halve pagina's laad... wie weet raad?!
 
1e vraag:
Heeft iedereen dezelfde apparatuur, besturingssoftware en exact dezelfde toegevoegde software, zoals tekstverwerking, anti-spyware, anti-virus etc.?
2e vraag:
Als anderen precies dezelfde pagina's oproepen, hebben die dan hetzelfde probleem?
3e vraag:
Je schrijft 'bij sommige sites'... wat voor sites zijn dat? Als het sites zijn die cookies plaatsen en/of active-x besturingselementen willen plaatsen op de bezoekende computer etc. kan het makkelijk zijn dat de anti-spyware en/of de anti-virus software dit onmogelijk maakt, en dus de pagina niet in zijn geheel geladen wordt.

Kortom, ga eens nakijken of de instellingen van IE en Firefox overeenkomen met collega's die die specifieke webpagina's wél kunnen laden, en vooral: Ga ook kijken of er misschien anti-spyware danwel anti-virus software actief is die delen van pagina's blokkeren en/of cookies etc.

Tijs.
 
Vraag 1.
Nee we werken allemaal met andere software, maar gisteren ochtend deed het het nog allemaal correct op die computer vertelde mijn collega en gistermiddag was het 'opeens' over...

Vraag 2
De anderen kunnen gewoon alle pagina's oproepen... ik had hem helpmij.nl geadviseert maar hij kon hier niet heen surfen, ik heb toen de vraag gesteld...

Vraag 3
Veel sites, soms laad hij de helft soms niets, vaak alleen de <title> tag...
Antivirus en Spyware had ik al naar gekeken en uitgeschakeld, maar het probleem blijft zich voordoen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan