pagina helpmij,oud?

Status
Niet open voor verdere reacties.

seeburg100

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
20 jan 2002
Berichten
1.958
ja ik weet niet hoe ik het anders moest formuleren?

als ik de pagina opend van helpmij, zijn de nieuwste berichten oud, pas als ik op berichten {1} druk krijg ik de nieuwe berichten te zien. zover ik weet was dit nooit? hoe komt dit?
 
de gehele dag stond links bij de 25 nieuwste berichten hijackthis, als nieuwste bericht, als ik dan rechts bericht [1] klikte kwamen de echte nieuwste berichten! ik hoop dat ik zo duidelijk genoeg ben? maar nu krijg ik wel de nieuwste berichten! vreemd!:confused:
 
en nu krijg ik een bericht in m,n e-mail toetje 33 heeft gereageerd op, geen internet verbinding, topic die ik beantwoord heb, maar geen toetje33 te vinden, wel hier heeft hij geantwoord!
 
Geplaatst door seeburg100
en nu krijg ik een bericht in m,n e-mail toetje 33 heeft gereageerd op, geen internet verbinding, topic die ik beantwoord heb, maar geen toetje33 te vinden, wel hier heeft hij geantwoord!

En verwijderd door mij aangezien het niks nieuws toevoegde aan het topic :)
 
Heb ik de laatste tijd ook ja.. misschien cache even legen o.i.d? Na een F5 is het ook opgelost. :)
 
De off topic discussie heb ik weggehaald. Het bericht laat ik nog wel even open aangezien iemand misschien nog wat relevants aan de thread toe te voegen heeft.

Niels
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan