Pagina in IE anders dan in Firefox

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tha Devil

Moderator
Forumleiding
Moderator
Lid geworden
1 sep 2002
Berichten
16.493
Besturingssysteem
macOS Sonoma
Ik heb een irritant probleem:

Ik heb via Photoshop een website gemaakt (lay-out) en ben dus nu met PHP daarin een hele website aan het maken.

Nu heb ik dit dus tot nu toe allemaal bekeken met Firefox en het zag er piccobello uit, maar toen ik het aan een vriend liet zien zei hij dat de lay-out helemaal uit verband was. Dus ik nazoeken en kwam er maar niet uit, tot er een lichtje begon te branden en ik dezelfde pagina eens met IE ging bekijken.

Hier was dus te zien dat hij de tabellen helemaal uitelkaar had gerekt. Het enige wat ik kon vinden was dat het waarschijnlijk aan bepaalde tekens kon liggen dus heb ik het admin gedeelte-tje even weggehaald en hierdoor ging inderdaad de tabel weer iets naarboven maar nog steeds bleef hij vaag.

Ik heb ook de broncodes met elkaar vergeleken maar dit leverde niets op: beide codes kwamen overeen.

Ter verduidelijking heb ik een plaatje van de IE site, ik kan helaas geen "live" preview geven aangezien ik het op de lokale webserver test en deze dus uit veiligheidsredenen uit staat. Het enige wat ik nog zou kunnen doen om de boel duidelijker te maken is een SS van de Firefox site maken en die hier ook posten.

IE-site

Please help mij, ik kan moeilijk iedereen over gaan halen om FF te gaan gebruiken :(
 
Met alleen een screenshot worden we niet wijzer. De broncode moet je laten zien om te kunnen kijken waar het verschil door komt. IE interpreteerd HTML vaak net iets anders dan dat het zou moeten.
 
Geplaatst door Tha Devil
Ik heb ook de broncodes met elkaar vergeleken maar dit leverde niets op: beide codes kwamen overeen.

Tja wat valt daar nog aan toe te voegen?

Maarja, zie bijlage
 

Bijlagen

  • code.txt
    8 KB · Weergaven: 36
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan