pagina incompleet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Henk48

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
(On)regelmatig heb ik op mijn scherm niet de complete pagina in de Afdrukweergave. Soms is alleen de bovenmarge verdwenen maar een andere keer zijn de hele boven- en onderkant niet zichtbaar en niet te bereiken. Op het beeldscherm staat dan een bijna vierkante weergave van een A4 met afgehakte boven en onderkant. Ook dwars door een tekstvak heen, wat niet meer te bewerken is. Met Afdrukvoorbeeld verschijnt wel de hele pagina. Ik werk met Word 2002 en zag hetzelfde verschijnsel deze week bij iemand die met Word 2003 werkt. Herkent iemand dit en wat doe ik er aan?

Een gokje.
Contoleer eens welke printer je hebt gekozen en welk papierformaat daarbij staat.
Komt dit overeen met je gekozen paginainstelling?
Indien het document van een ander komt en er zit een voor je printer onbekend paierformaat aan vast krijg je wel eens dit soort problemen.

De gekozen printer is steeds dezelfde, want ik heb er maar één. Het probleem dient zich op onregelmatige momenten aan met hetzelfde document d.w.z. dat het probleem zich niet altijd voordoet, soms wel, soms niet. Om het e.e.a. nog mysterieuzer te maken het volgende: mijn instellingen van Autocorrectie worden regelmatig weer teruggezet op de standaardinstellingen. Soms heb ik er weken geen last van en dan opeens zijn mijn instellingen weer verdwenen.

Werk je in een netwerk?
Het lijkt wel een onbedoelde systeemherstel-actie .....

Er is een netwerkje met een andere pc. Maar misschien bedoel je dat niet.
Gr. Henk

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan