• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Pagina indeling / Pagina instelling / blad / "Rijen bovenaan" uitgegrijst?

Status
Niet open voor verdere reacties.

d216136

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2008
Goedemiddag,

Bij het afdrukken van een spreadsheet wil ik de eerste kolom herhalen op elk afgedrukt blad. Dat is normaal gesproken heel eenvoudig maar als ik, na het selecteren van het afdrukbereik via Titels afdrukken "Rijen bovenaan op elke pagina" wil selecteren of invullen dan blijkt dat onmogelijk omdat het betreffende veld is uitgegrijsd. Hoe los ik dat op?

Mvg, DM

Goedemiddag,

Bij het afdrukken van een spreadsheet wil ik de eerste kolom herhalen op elk afgedrukt blad. Dat is normaal gesproken heel eenvoudig maar als ik, na het selecteren van het afdrukbereik via Titels afdrukken "Rijen bovenaan op elke pagina" wil selecteren of invullen dan blijkt dat onmogelijk omdat het betreffende veld is uitgegrijsd. Hoe los ik dat op?

Mvg, DM

Probleem is inmiddels opgelost. Door alle excelwerkbladen en VBA's geheel af te sluiten. Na opnieuw openen van het betreffende werkblad konde "Rijen bovenaan op elke pagina" wel geselecteerd worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan