Pagina kan niet worden weergegeven

Status
Niet open voor verdere reacties.

mvanheek

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2003
Hoi, Ik heb 2 medion netbooks E1210. Op ééntje krijg ik na het volegen van een hyperlink heek vaak "dezepagina kan niet worden weergegeven" Dit gebeurd op verschillende sites en op verschillende momenten. De ene keer wel en de andere keer weer nier . Heeel irritant. Het gaat om een draadloze verbinding bij UPC, Verbinding is uitstekend, heeft een geldig IP adres en de juiste gateway. Dit probleem had ik bij IE7 en nu naar een update naar IE 8 ook. Ik gebruik XP sp3. Heeft er iemand een idee om te proberen ???

Menno

2 dingen die je kunt proberen alvast:
1. Zet op alle computers/laptops op je thuisnetwerk uitwissel/download programma's uit.
2. Zet op 'probleemlaptop' eens bij de ip-instellingen ipv. Automatisch een DNS serveradres laten toewijzen eens de ip-adressen van de opendns DNS-servers (bron:hier) neer:
208.67.222.222
208.67.220.220

Kijk of het dan beter gaat.

Succes,

Tijs.

Tijs,
Bedankt voor je snelle reactie.
Ik ga het uitproberen en ik zal informeren over het resultaat.
Het is nl het netbookje van mijn dochter. Zij had deze problemen nl ook met haar vorige laptop waarna ik haar maar een nieuwe heb gegeven maar helaas heeft deze ook dezelfde problemen. Aan de laptop zou het theoretisch niet mogen liggen.Op de zelfde router zit ook nog een desktop met een UTP kabeltje aangesloten en deze heeft geen kuren.
Nu ik de probleem netbook bij mij thuis aan het testen ben lijkt hij bij mij goed te werken.
Misschien heeft het toch wel iets met upc te maken ? Ik sta voor een raadsel. Een nieuwe cable router heb ik ook al geinstalleeerd. Ik ben zelf ook al dik 25 jaar een pc freak en heb al veel mensen kunnen helpen maar dit probleem begrijp ik niet. Ik ga die DNS server uitproberen. Je hoort van me.

Menno ( purmerend)

Helaas heeft uw advies niet geholpen. Veel te vaak geeft de netbook na het volgen van een hyperlink regelmatig aan dat de webpagina niet kan worden weergegeven.
Dit doet hij op verschillende accespoints.
Wat ik al geprobeerd heb:

Nieuwe router
IE 8
IE7 terug naar basis instellingen
Vast IP adres
Dynamisch adres met vaste DNS server van provider als wel Open DNS servers
Gateway controle

De fout doet zich voornamelijk voor via wlan ( verschillende netwerken) zodra ik de UTP netwerkkaart aansluit met een kabeltje komt de gevraagde pagina alsnog.

Het zijn dezelfde fouten in verscillende huishoudens met verschillende providers.:shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan