pagina laadt niet volledig

Status
Niet open voor verdere reacties.

de jean

Meubilair
Lid geworden
29 dec 2001
hoi,

de laatste dagen laden sommige pagina's niet volledig meer, ik heb niks gewijzigd.
Ik gebruik IE 6 in XP proff.
Iemand een oplossing ?

greetz

jean

Bijlagen

• raar.gif
    raar.gif
    95,1 KB · Weergaven: 86
Wellicht is de laatste win / IE update daarvoor verantwoordelijk.............
Je hebt de laatste update gedownd en geinstalleerd ?

hoi,

idd maar ik dacht dat het probleem zich al eerder voordeed. Zal ik misschien eens proberen wat er gebeurt als ik de laatste update verwijder ?

greetz

jean

ik heb een soortgeljk "probleem" dat zich slechts sporadisach voordoet (bij enkele sites). Ik heb ook nimmer aan mijn instellingen gerommeld en toch zijn er heel soms pagina's met het verschijnsel zoals jij bedoelt.

Doe voor de gein eerst eens een test. Ga naar de homepage van de NOS en klik daar op Teletekst. Als de hoofdpagina van teletekst geladen is, zie je dan een reclamebannertje of heb je een kadertje met daarin de bekende mededeling ........?

Het laatste is bij mij het geval. Als je dat hebt mag je er m.i. bijna wel vanuit gaan dat de oorzaak een beveilingsupdate van windows / IE is.

(Mij stoort het trouwens niet, want het doet zich maar sporadisch voor)

hoi,

heb ff geprobeerd en ie laadt niet......
bij mij gebeurt het wel zeer vaak.

greetz

jean

als je bedoelt dat de banner niet zichtbaar wordt, dan is het idd. een beveilingsupdate van IE die de oorzaak is. Geen aandacht aan schenken.

hoi,

het kadertje staat er maar erin staat de foutmelding dat de pagina niet werd gevonden,net als in men gif in het eerste bericht

greetz

jean

"pagina niet gevonden" of "bewerking afgebroken". Dit laatste is nl. de standaard boodschap die ik krijg bij het teletekstbannertje (en soms bij andere plaatjes) en welke (kennelijk) het gevolg is van een door IE / XP voor mij ingesteld bewakingsnviveau waar ik nooit om gevraagd heb.........

hoi,

als ik het beveiligingsniveau lager zet verandert dit niets...
Ik vrees dat er niks aan te doen zal zijn, misschien meer Opera gebruiken.

greetz

jean

hoi,

neen, wel adshield, maar het probleem bestond al ervoor.
Als ik em uitschakel blijft het zich voordoen.

greetz

jean

ff een screenshotje van Tucows, is wel vernieuwd zag ik.

attachment.php

Bijlagen

• popup.jpg
    popup.jpg
    57,3 KB · Weergaven: 86
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan