pagina niet benoemd in adresbalk

Status
Niet open voor verdere reacties.

marije1981

Gebruiker
Lid geworden
6 sep 2004
Hoi ik heb misschien een simpele (?) vraag, maar ik kom er niet uit..

op onze site: www.agent-entertainment.com zijn twee ingangen, bedrijven en artiesten..

Al kies je 1 van deze pagina's, dan worden de onderliggende pagina's niet benoemd in de adresbalk.. er staat gewoon www.agent-entertainment.com/bedrijven .. niet geeft nogal veel last, ook dat wij in veel zoekmachines niet zijn terug te vinden. Waarschijnlijk moet ik iets benoemen in dreamweaver of een functie inschakelen? wie o wie kan mij helpen????

Daarnaast, wie heeft er nog een tip om bij bijvoorbeeld een google hoog bovenaan te komen.. ik weet die werken op basis van aantal keer gelinkt.. maar misschien nog een idee?

Thanksss alvast..

Groetjes Marije

Ik snap niet wat er mis is met die links :confused:

Ik klik op bedrijven en ik ga verder op de site en ook wanneer ik op artiesten klik.

Zelfs op google komen jullie bovenaan.

Wat je met het benoemen van de pagina bedoelt ontgaat mij, ik denk dat je bedoelt dat er niet iets van index.html staat?

Hoi,

Ik bedoel dat er als je bijvoorbeeld klikt op de button 'about us', er niet in de adresbalk staat www.agent-entertainment.com/bedrijven/aboutus.html .. maar alleen www.agent-entertainment.com/bedrijven...

Dit is erg lastig ook met refresh button kom je dan weer op de homepage ipv de pagina waarmee je bezig was..

Via onze naam komen we in google.. maar als je zoekt op onze diensten (entertainment, theater, steltenlopen etc) dan komen wij niet naar voren. Iemand heeft mij verteld dat dit ook komt omdat onze internetpagina's niet benoemd zijn... dus ook de foto's die je aanklikt op onze site niet.. al zou deze bijvoorbeeld 'steltenloper' heten, dan komt deze pagina ook naar voren in google als je zoekt naar steltenloper..

begrijp je?

alvast bedankt voor je reactie..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan