Pagina nummering

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arie64

Gebruiker
Lid geworden
29 jul 2004
Hallo,

ik krijg mijn pagina nummering niet meer voorelkaar.
1 tm 5 is goed maar dan krijg ik weer 1 of een paar keer 5 achterelkaar .
Wie kan mij vertellen waar dat aan ligt?.

Ik gebruik automatische pagina nummering waarbij de nummers in de footer vermeld worden .

Groet Arie .

over welke paginanummering gaat het?
Ben je aan het programmeren in PHP?
Of is het een bestand in word?

Iets meer info graag.

Sorry: staat in de category word zie ik net :$

Laatst bewerkt:
Vermoedelijk een breuk in je secties.
'Normaal' loop een sectie door, door het hele document en loopt je nummering automatisch ook door.
Maar als de 'Zelfde als vorige' optie uit staat kan je het effect krijgen wat je beschrijft.
Er zijn twee mogelijkheden, of je verwijderd je kop en voet en plaatst de daarna terug.
Of je hersteld alle sectie breuken. Hiervoor kan je de optie 'Zelfde als vorige' gebruiken. :)

Lees even deze Pdf voor meer info, zie onder 2.4.

Normaal gesproken loopt de paginanummering weer vanaf 1 als je ergens een sectie-overgang hebt gekozen.

Open het bestand in Word, en doe: Beeld -> Overzicht
Kijk na of je ergens sectie-overgangen hebt staan. Haal ze weg, en sla het document onder een andere naam op. Kijk of de pagina-nummering weer klopt.

Sectie-overgangen kun je hebben ingevoegd o.a. via Invoegen -> Eindemarkering

Kijk dit dus even na.

EDIT: Withaar heeft ongeveer dezelfde informatie zojuist gepost.

Succes,

Tijs.

Ok bedankt voor de reacties , ik ben nu net weer thuis heb avonddienst morgenavond ga ik even kijken of dit werkt .
Ik laat het even weten .

Groet Arie .

Ik kom er nog niet uit hiero , de pagina nummering gaat goed tm pagina 5 .

daarna begint hij weer bij nummer 1 nu .

ook als ik de pagina aanklik zegt hij pagina 1 , en er staat dan ook 6 van 18 .

Overal staat keurig een section break new page .

ik snap het ff niet hoor .

Kijk na of je ergens sectie-overgangen hebt staan. Haal ze weg, en sla het document onder een andere naam op. Kijk of de pagina-nummering weer klopt.[...]

Is er iets niet duidelijk aan mijn instructies?

Tijs.

Jou instructies zijn wel duidelijk dnties , ik heb nu alle breaks weggehaald .
en het bestand opnieuw opgeslagen .
Mijn bestand bestaat uit pagina's A4 en enkele A3 formaat , nu ik alle breaks weggehaald heb , zijn de A3 landscape pagina's verdwenen en hebben nu weer het A4 formaat .

Als ik naar pagina instellingen ga kan ik niet kiezen voor A3 , hoe krijg ik dat nu weer goed? Komt bij dat wanneer ik nu pagina nummering doe? de pagina nummers alleen links in beeld komen en niet rechts zoals ik aangeef .

Je probleem van de paginanummering is wel weg nu, neem ik aan?

Gebruik op plaatsen waar je een nieuwe pagina wilt beginnen [Ctrl][Enter].
Probeer op de pagina's die daarna nog ongewenst nu weer portrait staan het volgende:
Bestand -> Pagina-indeling -> Landscape (Vanaf dit punt)
Doe dan voor pagina's die dan weer ongewenst Landscape zijn geworden hetzelfde, maar dan kiezen voor Portrait (Vanaf dit punt)
Enz. totdat het document weer klopt.
Sla die op onder een andere naam.

Daarna kun je gaan proberen de Sectie-Einde (Volgende pagina) in het originele allereerste document de zaak te fixen door op plekken waar de pagina-nummering verkeerd wordt de Sectie-Einde (Volgende Pagina) te laten staan, maar op die pagina(s) te kiezen voor Invoegen -> Pagina-nummering -> knop Opmaak -> aanvinken Doorlopend vanaf vorige sectie.

Zie bijlage.

Hopelijk kun je het dan ook in orde maken in het basis-document waar je het probleem had.

Succes,

Tijs.

Bijlagen

• word_paginanummering.JPG
    word_paginanummering.JPG
    36,9 KB · Weergaven: 503
Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan