pagina offline en naar de volgende

Status
Niet open voor verdere reacties.
vikings.. ik vraag me af of jij eigenlijk de antwoorden die hier gepost worden wel leest. Daarom zal ook ik een poging doen om je iets uit te leggen:

HTML staat voor HyperText Markup Language. Als je MarkupLanguage vertaald naar het nederlands betekent dat: 'opmaaktaal'. HTML is dus een taal die de opmaak van tekst verzorgt.
Wat is HTML dan niet? Al de rest... waaronder dus ook: HTML is GEEN script.

Datgene wat jij altijd vernoemt als HTML-script bestaat NIET. Tenzij je hiermee op PHP of ASP doelt.

Wat zijn PHP/ASP dan wel?
Scripttalen die als resultaat HTML hebben. Er is een hele code die doorlopen wordt (waar de gebruiker niets van ziet, zoals bvb kijken of pagina's online zijn of niet) die als eindresultaat een HTML-pagina maakt (onder andere... zo kan het resultaat ook XML of een afbeelding/geluid/.... zijn). Die pagina wordt naar de gebuiker opgestuurd en kan hij dus wel zien. In zijn adresbalk staat echter nog steeds de url van de php/asp-pagina die dit resultaat gemaakt heeft.

Ik hoop dat je je ditmaal de moeite troost om te lezen wat er staat, zoniet kan je misschien even beginnen met de posts van de mensen voor mij te lezen... Ik betijfel ook of je, indien je nog steeds beweert een pagina in htmlscript te willen, nog veel response hier zal vinden...

--Johan

Laatst bewerkt:
score.GIF

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan